سهام عدالت 5 میلیون تومان ریزش کرد

افت های پی در پی بورس در هفته های گذشته، سهامداران عدالت را نیز از ضرر و زیان بی نصیب نگذاشته و موجب افت 5 میلیون تومانی ارزش پرتفوی سهام عدالت این افراد شده است.

به گزارش کاماپرس، سهام عدالت برای مشمولان آن مزیت آشنایی با بورس را فراهم کرده و آنها می توانند در صورت تمایل با رصد نوسان های بازار سهام و کسب آگاهی از فرآیندهای خرید و فروش سهام از فرصت سودآوری برخوردار شوند.

در عین حال نوسان های بازار این واقعیت را نیز برای سهامداران عدالت نمایان می کند که کاهش ارزش سهام در برخی مقاطع جزو لاینفک معاملات بورس است و باید با تحلیل بازار در هنگام کاهش ارزش سهام، بهترین تصمیم را درباره حفظ یا فروش سهام خود اتخاذ کنند.

صعود سهام عدالت تا 20 میلیون و سقوط تا 15 میلیون

روزنامه اعتماد در گزارش اقتصادی امروز خود به وضعیت سهام عدالت پرداخته و نوشته است؛ همزمان با افت شاخص بورس از تیر ماه ارزش سهام عدالت نیز افت قابل‌توجهی داشت به‌گونه‌ای كه ارزش برگه ۵۳۲ هزار تومانی سهام عدالت تاكنون حدود ۵ میلیون تومان افت داشته است. ارزش واقعی سهام عدالت تحت‌تاثیر نوسانات اخیر بازار سرمایه قرار گرفت و درحالی كه ارزش آن به حدود ۲۰ میلیون تومان هم رسیده بود هم‌اكنون تا حدود ۱۵ میلیون پایین آمده است.

آریاک سفر

در اواسط تیر ماه ارزش این سهام به محدوده كانال ۲۰ میلیون تومان رسیده بود، در تاریخ ۱۳ مرداد ماه، كمی بیشتر از ۱۷ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان بود و در تاریخ چهارم شهریور ماه كمی بیشتر از ۱۴ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان بود و در تاریخ ۳۱ شهریور ماه، كمی بیشتر از ۱۶ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان قرار گرفت.

پیش‌بینی وضعیت بازار و ارزش سهام عدالت در روز‌های آینده هنوز مشخص نیست اما مسوولان همواره به تمام سهامداران توصیه می‌كنند از فروش سهام عدالت خود خودداری كنند، چراكه در صورت نیاز مالی به‌زودی خواهند توانست با توثیق سهام خود، كارت اعتباری دریافت كنند.

برای دسترسی سریعتر به اخبار مهم بورس، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

انتهای پیام

نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

1 دیدگاه برای “سهام عدالت 5 میلیون تومان ریزش کرد

  1. عباس گفته:

    چیزی که از ابتدا ریخته بوده چطور می‌تونه ریزش کنه.کسایی رو میشناسم سهام عدالت رو فروختن بعداز 5ماه سه هزار تومان به حسابشون واریز کردن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز