سهام عدالت گران شد

لست سکند

امروز شنبه (هشتم آذرماه) سهام عدالت روز خوبی را در معاملات پشت سر گذاشت و با افزایش قیمت همراه بود.

به گزارش کاماپرس، در پایان معاملات امروز بازار سهام، ارزش سهام عدالت درمقایسه با آخرین روز معاملاتی هفته گذشته، ۲.۲ درصد (۲۵۲هزار تومان) افزایش یافت.

ارزش سبد سهام عدالت ۵۳۲هزار تومانی در حال حاضر حدود 11 میلیون و 464 هزار تومان است، همچنین سهام عدالت یک میلیون تومانی با قیمت  ۲۱ میلیون و ۵۹۱هزار تومان معامله شد.

با احتساب این موضوع، ارزش ۶۰ درصد قابل فروش سبد ۵۳۲هزار تومانی سهام عدالت به ۶ میلیون و ۸۷۸هزار تومان رسیده است.

سود سالانه سهام عدالت

راز آسمان پایتخت

یکی از جدیدترین اخبار مرتبط با سهام عدالت، نحوه واریز سود سالانه این سهام به حساب اشخاصی است که مدیریت غیرمستقیم سهام خود را انتخاب کرده‌اند.

سهامدارانی که مدیریت غیرمستقیم سهام عدالت را انتخاب کرده بودند، با شرکت‌های سرمایه‌گذاری استانی سروکار دارند. اما سامانه سهام عدالت اعلام کرد که: بنا بر اطلاعیه وزارت امور اقتصادی و دارایی ضروری است سهامداران سهام عدالت که روش «غیرمستقیم» را انتخاب کرده‌اند، جهت برخورداری از منافع آزادسازی سهام عدالت، نسبت به ثبت نام و احراز هویت از طریق سامانه سجام یا از طریق دفاتر خدمات الکترونیک اقدام کنند تا شرایط واریز سود در سال آینده برای آنها فراهم شود.

سود سال ۱۳۹۸ از چه طریقی برای سهامداران عدالت واریز خواهد شد؟

طبق مصوبه شورای عالی بورس در مورد نحوه پرداخت سود سال مالی ۱۳۹۸، سهام متعلق به سهامداران مشمول سهام عدالت به اطلاع می‌رساند طبق مصوبه ۲۲ مهر ۹۹ شورای بورس، سود سهام شرکت‌های سرمایه‌پذیر متعلق به سهامداران مشمول سهام عدالت برای سال ۹۸ نسبت به مشمولانی که روش مستقیم را انتخاب کرده‌اند، به حساب‌های معرفی شده توسط سرمایه‌گذاران و برای مشمولانی که روش غیرمستقیم را برگزیده‌اند، به حساب شرکت‌های سرمایه‌گذاری استانی سهام عدالت در هر استان پرداخت می‌شود.

برای دسترسی سریعتر به اخبار مهم سهام عدالت، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز