سلامت جسم و روان با انتخاب تشک مناسب

از آنجا که خواب راحت می‌تواند بر سلامت جسم و روان تاثیرگذار باشد و انسان تقریبا یک سوم از عمر خود را در خواب به سر می‌برد، لازمه یک خواب آرام و راحت انتخاب تشک مناسب است تا علاوه بر خواب خوب و مفید از مبتلا شدن به مشکلات جسمی همچون بیماری‌های استخوانی نیز جلوگیری شود.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ سلامت، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، در جوامع امروزی که زندگی افراد با تکنولوژی آمیخته شده است از آنجایی که انسان راه راحت‌تر را انتخاب می‌کند به سراغ خرید آنلاین می‌رود تا به راحتی مقایسه میان محصولات را انجام دهد و پس از کسب اطلاعات راجع‌به آن‌ها محصول مناسب موردنظر را خریداری کند. خرید آنلاین تجربه خوشایندتری خواهد بود زمانی که بتوان بدون حتی پرداخت کمترین مبلغ، محصول را درب منزل تحویل گرفت.

نمایندگی رسمی تشک رویا برای آرامش خیال ساکنین تهران، کرج و دماوند شرایطی را فراهم کرده که خریداران قبل از تحویل محصول کوچکترین مبلغی را پرداخت نکنند و وقتی محصول خود را دریافت کردند مبلغ محصول را بپردازند. البته ارسال به تمامی شهرستان‌ها انجام خواهد شد که برای خریداران در تهران به صورت رایگان ارسال می‌شود.

از محصولات نمایندگی رویا می‌توان به تشک‌های فنری، تشک‌های اسفنجی، تشک‌های فنر منفصل یا پاکتی، بالش و همچنین محافظ تشک اشاره کرد.

آریاک سفر

چه زمانی باید تشک جدید خریداری کرد؟

خرید تشک مناسب و جدید نشانه‌هایی دارد که در ادامه به آن اشاره خواهد شد:

اگر پس از بلندشدن از خواب درد خفیفی در کمر احساس شود تا جایی که فرد حس کند خواب به اندازه کافی نبوده یا احساس کوفتگی بدن ایجاد شود، اگر در خانه دیگران یا هتل‌ها پس از خواب احساس بهتری ایجاد شود، اگر تشک دچار پارگی یا سائیدگی باشد تا جایی که بتوان با چشم دید، فرورفتگی یا برآمدگی در تشک ایجاد شده باشد، هنگام خواب یا بیدار شدن تشک صدا دهد و اگر از عمر تشک تخت بیش از 7 سال گذشته باشد نشان دهنده آن است که باید سریعا با تشک مناسب تعویض شود.

محصولات رویا چه مشخصاتی دارند؟

تشک فنری از آنجایی که حالت ارتجاعی دارد و وزن در سطح تشک پخش می‌شود برای افرادی با سن پایین و دارای وزن کمتر توصیه می‌شود و لازم به ذکر است که قیمت آن نسبت به دیگر تشک‌ها ارزان‌تر است. تشک‌های فنری رویا دارای جنس رویه نقش‌دوزی با پارچه سه لایه گردباف است که از الیاف ضد حساسیت با خاصیت ارتجاع در آن استفاده شده و اسنفنج آن چندلایه با تراکم‌های مختلف است. اسکلت این نوع تشک‌ها فنر متصل به همراه فریم فلزی و فنرهای تخت تقویتی در کناره‌ها است که موکت ترمولفت از اسکلت محافظت می‌کند.

دیگر تشک مجموعه رویا از گروه اسفنجی‌هاست که جنس رویه این نوع تشک‌ها نقش‌دوزی شده با پارچه سه لایه گردباف است که در این تشک از الیاف ضد حساسیت با خاصیت ارتجاعی استفاده شده همچنین اسکلت این نوع تشک‌ها جنس اسنفج با تراکم بالا دارد.

دیگر محصول نمایندگی رویا تشک فنری منفصل است که تشک پاکتی نیز نام دارد. رویه این محصول با استفاده از پارچه سه لایه گردباف نقش دوزی شده و از الیاف ضد حساسیت با خاصیت ارتجاعی در این تشک استفاده شده است. اسفنج این محصول رویا نیز از چندلایه با تراکم‌های مختلف است. اسکلت تشک پاکتی رویا فنرمنفصل است که لایه اسپان باند از اسکلت این تشک محافظت می‌کند.

چرا محافظ تشک؟

با توجه به تماس مستقیم تشک‌ با بدن انسان، تشک‌ها محل مناسبی برای رشد میکروب محسوب می‌شود که طی استفاده طولانی بدن را دچار آسیب خواهد کرد. از آنجا که تشک‌ها غیرقابل شستشو هستند و دوام بیشتر تشک نیازمند مراقبت بیشتر است می‌توان از محافظ تشک استفاده کرد. این محصول پارچه لمینت شده دارد که شکل ظاهری تشک را حفظ می‌کند و مانع از آلوده یا کثیف شدن تشک می‌شود. این محصول پارچه ضد حساسیت و قابل شتشویی دارد که توری دور آن سبب گردش هوا خواهد شد.

انتهای پیام

مرتبط با : تشک رویا
نرم افزار حسابداری
آیرومارت-کاماپرس
همراه مکانیک-کاماپرس
ایمالز
کاراپلاس-کاماپرس
آسیاتک
آریاک سفر
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز