سقوط قیمت بیت کوین تمامی ندارد!

بیت کوین پنج شنبه گذشته، بعد از یک دوره اصلاح قیمتی، در حال پیشروی به نرخ‌های بالاتر بود. اما روز گذشته با انتشار خبر ممنوعیت بیشتر برای معاملات این رمزارز در چین، دوباره افت ارزش پیدا کرد. اکنون این ارز دیجیتال در کانال قیمتی 42 هزار و 595 دلاری قرار دارد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار مهم بازار رمزارزها، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از  اینجا  وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، با اعلام بانک مرکزی چین مبنی بر اعمال محدودیت‌های بیشتر برای ارزهای دیجیتال، قیمت بیت کوین در روز جمعه نزولی شد. طبق اعلام این بانک، موسسات مالی از ارائه خدمات به معاملاتی که با ارز دیجیتال صورت بگیرند کاملا منع شدند. بانک مرکزی چین اعلام کرده برای جلوگیری از انجام این معاملات همچنان شدت نظارت را بیشتر خواهد کرد.

این خبر شوکی به قیمت بیت کوین وارد کرد. به گفته سیاستمداران چین، این کشور با ارز دیجیتال مخالفتی ندارد، اما با ارز بدون پشتوانه قانونی و غیرقابل کنترل به شدت برخورد می‌کند.

البته متخصصان این حوزه معتقدند که چین در برخورد با رمزارزها تعادل چندانی ندارد. به گفته جورج زاریا، مدیرعامل صرافی ارز دیجیتال بیکوانت لندن، چین گاهی با اعلامیه‌ای بسیار قاطع و تعقیب قضایی و گاهی هم با سکوت کامل خبری خود، درباره این حوزه افراط و تفریط زیادی از خود نشان داده است.

آریاک سفر

دوج کوین؛ رمزارز کوچک و پرقدرت

با وجود نوسانات بازار ارزهای دیجیتال، اما همچنان سرمایه‌های زیادی به این حوزه سرازیر می‌شود. مردم با سودای ثروتمند شدن به این بازار وارد شده و اقدام به خرید ارزهای محبوب و ارزان قیمت بازار می‌کنند. یکی از این رمزارزها «دوج کوین» است.

ارز دیجیتالی که به اعتقاد بعضی معامله گران شوخی بیشتر نبود، اما در حال حاضر ارزش بازار آن به چند ده میلیارد دلار می‌رسد. ضمن اینکه افراد سرشناسی مثل ایلان ماسک از آن حمایت می‌کنند و برای بهبود آن برنامه‌هایی را تدوین کرده‌اند. این رمزارز به دلیل قیمت پایین نسبت به دیگر ارزهای دیجیتال و همچنین رتبه تقریبا خوب در بازار، بسیار مورد توجه معامله گران است.

نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز