سقوط احتمالی بیت کوین با مرگ میلیاردر بزرگ

لست سکند

قیمت هر واحد بیت کوین نسبت به دیروز هزار و 712 دلار کاهش داشته و با این حساب به سطح قیمتی 34 هزار و 605 دلاری رسید. قیمت اتریوم هم تا ساعت 15 امروز، 2 هزار و 131 دلار بوده که در مقایسه با روز گذشته 87 دلار کاهش پیدا کرد. نرخ دوج کوین هم نسبت به دیروز دچار افت قیمتی 0/0149 درصدی شده و معادل ریالی آن در بازارهای داخلی 62 هزار و 300 ریال اعلام شد.

به گزارش کاماپرس، بنا به گفته جان بولینگر، مبدع شاخص معروف بولینگر، بیت‌کوین زمانی که به زیر ۳۰ هزار دلار رسید، کف قیمتی خود را تجربه کرد و از این پس به سمت هدف‌های قیمتی بالاتر حرکت می‌کند.

اما دیروز با انتشار خبر مرگ میرچا پوپسکو، تنها مالک یک میلیون بیت کوین در جهان، بار دیگر قیمت این ارز دیجیتال دچار تزلزل شد. طبق گزارش خبرگزاری اسپانیای تلتیکا، این میلیاردر ۴۳ ساله در آب‌های پلاتا هرموسای کاستاریکا غرق شده است.

راز آسمان پایتخت

پوپسکو، اهل کشور رومانی، از پیشگامان رمزارز به حساب می‌آمد. او در سال ۲۰۱۲ بورس بیت‌کوین ام‌.پی‌.ای‌.اکس را راه اندازی کرد. مرگ ناگهانی او گمانه‌زنی‌هایی را در جوامع دارندگان رمزارز ایجاد کرده است. اگر او از قبل ترتیبی برای دسترسی دیگران به کیف‌های پول مجازی خود نداده باشد، دارایی وسیع او کاملا از دست می‌رود.

با توجه به تعداد زیاد بیت‌کوینی که در اختیار این میلیاردر بوده و محدودیت تعداد بیت‌کوین قابل استخراج در جهان، در صورتی که این سکه‌ها از دست بروند قطعاً بر قیمت آینده بیت‌کوین تأثیر زیادی خواهند داشت.

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز