سقوط آزاد بیت کوین نزدیک است؟!

قیمت بیت کوین تا ساعت 12 امروز با رشد 340 دلاری نسبت به روز گذشته همراه بوده و به سطح قیمتی 33 هزار و 721 دلاری رسید. اما نرخ اتریوم 2 هزار و 115 دلار اعلام شده که نسبت به روز قبل 0/6 درصد کاهش قیمت داشت. دوج کوین نیز 0/59 درصد افت نرخ را نسبت به روز پیش داشته و ارزش آن معادل 0/22 درصد یک دلار اعلام شد.

به گزارش کاماپرس، برخی از فعالان بازار رمزارزها پیش بینی کرده‌اند که در صورت عدم ورود سرمایه گذاران سازمانی، بیت کوین کانال 20 هزار دلاری را هم تجربه خواهد کرد. به نقل از برخی خبرگزاری‌های آمریکایی، کمیسیون بورس و اوراق بهادار این کشور اعلام کرده که زمان بیشتری برای بررسی درخواست موسسه اسکای بریج کپیتال برای تاسیس یک صندوق معامله بیت کوین می‌خواهد.

قانون گذاران آمریکا حساسیت شدیدی نسبت به تایید اینگونه سرمایه‌گذاری‌ها دارند. تایید این درخواست باعث ایجاد امکان دسترسی سرمایه‌گذاران بدون مالکیت بیت کوین به بازار آن خواهد شود.

آریاک سفر

قیمت بیت کوین زمان زیادی است که در محدوده ۳۰ هزار دلار قرار دارد و نسبت به ماه آوریل کاهش قابل توجهی را تجربه کرده است. برخی تاجران معتقد به افزایش ارزش بیت کوین در بلند مدت هستند. اما برخی دیگر به سقوط بیشتر قیمت این ارز دیجیتال اعتقاد دارند.

نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز