سفر به فرهنگ و تاریخ غنی اروپا با تور 8 روزه اسپانیا

تور اسپانیا - کاماپرس
ژیوار

اسپانیا یکی از کشورهای نسبتا ارزان اروپایی است که هر ساله در تمامی فصول، پذیرای گردشگران زیادی از مناطق مختلف جهان است. این کشور پهناور انقلاب‌های داخلی زیادی را تجربه کرده و به همین دلیل از لحاظ تاریخی غنی به نظر می‌رسد.

به گزارش کاماپرس، اسپانیا یکی از مناطق شگفت­ انگیز برای گردشگری است که از لحاظ طبیعت و آب و هوا و همچنین از منظر فرهنگ و تاریخ بسیار جالب توجه به نظر می‌رسد. این کشور از تمامی پوشش‌های طبیعی اعم از دشت‌های سرسبز، کوه‌های باشکوه و سواحل فوق العاده بهره می‌­برد. اسپانیا از لحاظ خوراکی نیز تنوع زیادی دارد و نظر گردشگران زیادی را به خود جلب ‌کرده است.

در این گزارش جاذبه­‌های گردشگری و شرایط رزرو تور 8 روز اسپانیا شرح داده شده است.

کلیسای سانتیاگو کومپوستلا

علاقه­‌مندان تاریخ و مذاهب کشورهای مختلف با دیدن کلیسای بزرگ سانتیاگو کومپوستلا هیجان زده خواهند شد. این کلیسای شگفت انگیز، یکی از سازه‌های پرابهت اسپانیا است که قدمت آن به سال 1075 میلادی باز می‌گردد. این کلیسا به دستور اسقف اعظم – پلاز – بنا شد. این ساختمان در طولانی مدت بنا شد و طی این سال‌­ها شکل‌های مختلفی از جمله گوتیک، باروک و رومانسک را به خود دید. سالانه هزاران زائر در این کلیسا به عبادت می‌پردازند.

تور اسپانیا - کاماپرس

دریان سفر امید

کاخ مادرید

شهر مادرید اسپانیا به دلیل قرار گرفتن کاخ سلطنتی مادرید در آن شهرت زیادی دارد. این کاخ بالغ بر 2000 اتاق لوکس و مجلل دارد که بازدیدکنندگان می‌توانند 50 اتاق را ببینند. ساعات بازدید از کاخ مادرید در ایام بهار و تابستان همه روزه از ساعت 10 صبح تا 8 شب است.

کاخ الحمرا

کاخ الحمرا یکی دیگر از آثار تاریخی اسپانیا است که بر ارتفاعات مشرف بر شهر گرانادا بنا شده است و مجموعه‌ای پیچیده و بسیار زیبا محسوب می‌شود. وجود این کاخ اولین بار در سال 899 میلادی ثبت شد و از اواسط قرن یازدهم به نوعی یک شهر شده است، زیرا کاربری آن با اضافه شدن ساختمان‌های دیگر تغییر کرد. حیاط شیران، ملک سلطنتی و استحکامات القصبه از جمله زیبایی‌های الحمرا یه حساب می‌­آید.

غذاهای اسپانیا

اسپانیا یکی از محبوب‌ترین کشورها از لحاظ غذایی است. این کشور سرشار از مزه بوده و همیشه نظر گردشگران غذایی را به خود جلب ‌کرده است. تنوع غذایی و چاشنی‌ها در این کشور زیاد است و در بین ایرانیان از محبوبیت بیشتری برخوردار است. در ادامه با تعدادی از محبوب­ترین غذاهای اسپانیایی آشنا می­شوید.

سوپ گازپاچو: یکی از معروف‌ترین سوپ‌های دنیا، گازپاچو نام دارد. این سوپ سرد کاملا ساده به نظر می‌رسد، اما طعم آن برای توریست‌ها به یاد ماندنی است. خیار، فلفل دلمه، پیاز و لیموترش جزو ترکیبات اصلی این سوپ هستند، اما بیشتر از این مواد، گوجه فرنگی در آن خودنمایی می‌کند و به همین دلیل رنگ گازپاچو کاملا قرمز است.

کروکتس: طرفداران غذاهای سبک، نباید تست کروکتس را از دست بدهند. کروکتس با ترکیبات ژامبون یا گوشت ماهی سرخ شده و طعم دار شده در کنار سس بشامل یکی از غذاهای سبک اسپانیا محسوب می‌شود. این غذا در تمامی رستوران‌های اسپانیا وجود دارد و با چاشنی‌های مختلف سرآشپز هر رستورانی طعم مخصوص به خود را می‌گیرد؛ به همین دلیل این غذا مورد علاقه هر ذائقه و سلیقه‌ای است.

تاپاس: افرادی که به اسپانیا سفر کرده و مدتی در این کشور اقامت داشته‌اند، حتما نام تاپاس را شنیده‌اند. تاپاس یکی از غذاهای معروف اسپانیا است که در میان مردم این کشور بسیار محبوب بوده و تقریبا در منوی غذایی تمامی رستوران‌ها دیده می­‌شود. این غذای کم حجم انواع مختلفی اعم از ماهی دودی تا ترکیب سبزیجات و سیب زمینی را شامل می‌شود.

تور اسپانیا - کاماپرس

سوغاتی

افرادی که به اسپانیا سفر می­کنند، برای تجدید خاطرات سفر خود حتما یادگاری از این کشور خریداری خواهند کرد. آبانیکو، یک یادگاری کاربردی از اسپانیا است که در طرح و اندازه‌های مختلف فروخته می‌شود. عروسک‌های کریسمسی، دیگر یادگاری جذاب اسپانیا است که با لباس سنتی خود به هر خانه و محفلی جلوه ویژه می‌دهند. حتی عده­ای اسپادریل می‌خرند تا ضمن پیاده­روی با آن در ساعت‌های طولانی در روزهای تابستانی، با هر گامی که برمی‌دارند خاطرات تور 8 روزه اسپانیا را با خود مرور کنند.

تور اسپانیا - کاماپرس

معرفی بهترین آژانس ایرانی برای رزرو تور اسپانیا

ایرانیانی که به اسپانیا سفر می­‌کنند و می‌خواهند در یک هفته از آثار این کشور دیدن کنند و با انواع غذا و سازه‌های آن آشنا شوند، بهتر است تور 8 روزه اسپانیا را از «راز آسمان پایتخت» خریداری کنند. راز آسمان پایتخت، یک شرکت خدمات مسافرتی، گردشگری و زیارتی است که به دلیل ارائه خدمات سفر مناسب مورد توجه گردشگران زیادی قرار دارد. این مجموعه با داشتن تیم پشتیبانی قوی و به­روزرسانی خدمات، در راستای ارائه خدمات بی‌نظیر و کامل به مشتریان تلاش می‌کند.

علاقه­‌مندان به منظور کسب اطلاعات بیشتر درباره خدمات تور 8 روزه اسپانیا می­‌توانند به نشانی اینترنتی https://www.asemanpaytakht.com مراجعه کنند یا با شماره تلفن 02157691000 تماس بگیرند.

انتهای پیام

مرتبط با : راز آسمان پایتخت
نهال گشت
آژانس هرمس 724
روکش مارال
تهران آهن
سبیت
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز