سفرکارت علی بابا را چطور دریافت کنیم؟

علی بابا به تازگی هدیه سازمانی را ویژه کارکنان، مشتریان و شرکای تجاری به نام سفرکارت ارائه داده تا افراد سفر هدیه بگیرند.

به گزارش کاماپرس، به تازگی علی‌بابا امکان جدیدی را برای اعتبار خرید سفر تحت عنوان سفرکارت علی بابا ارائه می‌دهد که سازمان‌ها می‌توانند این کارت را به کارکنان، مشتریان و شرکای تجاری خود هدیه دهند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ گردشگری و تفریح، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

سفرکارت علی بابا برای سازمان‌ها ارائه شده و مدیران  می‌توانند برای تقدیر و تشکر، هدیه، جوایز مسابقات، توسعه ارتباطات تجاری و غیره از آن استفاده کنند.

به گفته علی بابا سازمان‌هایی که سفارشی با مبالغ بالا داشته باشند می‌توانند این کارت را با چاپ دلخواه و لوگو سازمان، اختصاصی کنند.

آریاک سفر

اعتبار و انقضا سفرکارت علی بابا طی 2 سال خواهد بود و دارندگان کارت می‌توانند با مراجعه به سایت علی بابا باتوجه به اعتبار و به صورت دلخواه خدمات این مجموعه همچون تور، پرواز داخلی، ویلا، اقامتگاه، هتل و غیره را خریداری کنند.

سازمان‌ها می‌توانند سفرکارت را با مبلغ دلخواه خریداری کنند و حتی اعتبار کارت پرسنل می‌تواند متفاوت باشد.

علی بابا به صورت همیشگی تخفیفی برای خرید دارندگان کارت اعمال نمی‌کند اما متقاضیان می‌توانند به صورت مقطعی یا زمان‌هایی خاص در سال، از این تخفیف‌ها استفاده کنند و سپس رزرو انجام دهند.

از طریق این کارت‌ها خرید خدمات دیگری به‌جز خدمات علی بابا امکان‌پذیر نخواهد بود ولی در برخی اوقات خدمات رایگان با برخی تورها ارائه می‌شود که مسافران می‌توانند از آن استفاده کنند.

متقاضیان برای کسب اطلاعات بیشتر یا سفارش سفرکارت علی بابا می‌توانند به سایت این مجموعه مراجعه کنند.

بیشتر بخوانید:

انتهای پیام

مرتبط با : علی بابا
نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز