بهترین تور استانبول زمستان 1401 از شهرهای مختلف ایران

تور استانبول معمولا از استقبال خوبی در میان گردشگران ایرانی برخوردار است. فرهنگ شگفت‌انگیز و مناظر خیره‌کننده ناشی از تمدن‌ها و اعصار گوناگون، تور استانبول را به یک تجربه سفر فوق‌العاده تبدیل کرده است. عدم نیاز به دریافت ویزا از دیگر علل محبوبیت این مقصد گردشگری شده است. از پربازدیدترین مکان‌های توریستی این شهر می‌توان به مسجد ایا صوفیه، مسجد آبی، کاخ توپکاپی، آکسارای، بشکیتاش و… اشاره کرد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

  • سفرمی این تور را علاوه بر تهران از شهرهایی همچون مشهد، شیراز، اصفهان، تبریز و اهواز برگزار می‌کند.
  • سامانه سفرمی در پی آن است که به مسافران، تورهای گردشگری استانبول را با طیف متنوعی از قیمت و خدمات ارائه دهد. این مجموعه مدعی است برنامه ریزی سفر را به طور کامل انجام می‌دهد و مسافران نیازی به پرداخت و حمل کیف پول در طول سفر خود ندارند.
  • استانبول دارای هتل‌های گوناگونی است. لازم به ذکر است سفرمی با شش هزار هتل استانبول همکاری می‌کند. تورهای سفرمی معمولا از سه شب تا شش شب قابل انتخاب هستند. هتل گونس، بکداس، مرتو، میدمار، تکسیم، هان هاستل بخشی از هتل‌های انتخابی در سایت هستند.
  • در صورت خرید تور به صورت بلیط و هتل قوانین استرداد مطابق با قوانین هتل در نظر گرفته می‌شود. تور به همراه پکیج  شامل خدمات آژانس نیز می‌شود. ترانسفر فرودگاهی و هماهنگی گشت شهری توسط این تیم انجام می‌شود.
  • هزینه کودکان متناسب با نوع هتل انتخاب شده متفاوت است. با این حال عموما کودکان زیر 12 سال از تخفیف‌های مناسبی برخوردار هستند.
  • دو فصل بهار و پاییز از بازه‌های زمانی پرتردد شهر استانبول هستند. ایام نوروز هزینه تور معمولا شامل افزایش قیمت می‌شود. زمستان با وجود حضور گردشگر کمتر می‌تواند سفری مقرون به صرفه را برای مسافران فراهم کند. آفر تور استانبول و تورهای لحظه آخر می‌تواند گزینه مناسبی برای سفری اقتصادی باشد.
  • مسافران در صورتی‌که نیاز به خرید ارز مسافرتی داشته باشند می‌توانند با چاپ بلیط اینترنتی با مهر رنگی به صرافی‌های مورد نظر مراجعه کنند.

سامانه سفرمی وظیفه رزرو آنلاین پرواز، هتل و تور را به عهده دارد. کارشناسان این شرکت آمادگی پشتیبانی 24 ساعته در طول هفته را دارند. در وبسایت سفرمی مجله آنلاین گردشگری بارگزاری می‌شود. این نشریه حاوی اطلاعاتی نظیر فرهنگ و هنر، مقاصد گردشگری مختلف، آشپزی، فیلم‌ها و تصاویر گوناگون است. سفرمی امکان خرید آنلاین بیمه مسافرتی را فراهم کرده است. این مجموعه مدعی است به عنوان یک موتور جستجو، ارزان‌ترین نرخ بلیط هواپیما را ارائه می‌کند. پرواز خارجی، رزرو بلیط اتوبوس و قطار از دیگر امکانات این سامانه است. سفرمی از سال 94 فعالیت خود را آغاز کرده است. شرکت راه تمدن پارسیان کیش، هلدینگ این سایت را به عهده دارد. سفرمی در شبکه‌های اجتماعی مانند لینکدین، یوتیوب، اینستاگرام، تلگرام، فیسبوک  و توییتر عضویت دارد.

آریاک سفر

انتهای پیام

 

مرتبط با : سفرمی
نرم افزار حسابداری
همراه مکانیک-کاماپرس
کاراپلاس-کاماپرس
آریاک سفر
ایمالز
آسیاتک
آیرومارت-کاماپرس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز