تب افزایش قیمت طلا اندکی فروکش کرد

در آخرین روز هفته ویروس کرونا تا حدی روند افزایشی قیمت سکه و طلا در بازار را کاهش داد، با این حال هنوز قیمت‌ها به نقطه متعادل نرسیده و نوسانات بر بازار حاکم است.

به گزارش کاماپرس، بنا بر اعلام تسنیم، طی چند روز گذشته آرامش نسبی بر بازارهای سکه، طلا و دلار حاکم بوده با این شاهد نوساناتی در قیمت‌ها هستیم که وضعیت مورد انتظاری از بازارها را با توجه به تاثیر کرونا بر افت معاملات نشان نمی‌دهد. طی روز گذشته قیمت سکه طرح جدید 5 میلیون و 930 هزار تومان، قیمت هر گرم طلای 18عیار هم 602 هزار و 100 تومان و قیمت دلار ۱۵ هزار و ۴۳۰ تومان شد که نسبت به روز سه شنبه افزایش 40 هزار تومانی قیمت سکه و 10 هزار تومانی طلا و همچنین 40 تومانی دلار را نشان می‌دهد. در روز سه شنبه قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید ۵ میلیون و ۸۹۰ هزار تومان، هر گرم طلای ۱۸ عیار ۵۹۲ هزار تومان و دلار قیمت دلار ۱۵ هزار و ۳۹۰ تومان تعیین شده  که برخلاف روز قبل روند کاهشی را نشان می‌دهد.

روز دوشنبه قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید ۶ میلیون و ۲۰ هزار تومان، هر گرم طلای ۱۸ عیار ۶۰۹ هزار تومان و قیمت دلار نیز ۱۵ هزار و ۶۵۰ تومان تعیین شد که نشان از روند افزایشی قیمت‌ها  نسبت به روز سه شنبه و چهارشنبه دارد. یک شنبه این هفته نیز برخلاف سه روز دیگر هفته یعنی دوشنبه، سه شنبه و چهارشنبه قیمت‌ها در بازارهای سکه، طلا و دلار متعادل‌تر بود. روز یک شنبه نیز قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید ۵ میلیون و ۶۶۰ هزار تومان، قیمت هر گرم طلای ۱۸ عیار ۵۷۶ هزار تومان و قیمت دلار ۱۵ هزار و ۸۰ تومان شد. بنابراین با این حساب باید گفت اگرچه بازار سکه، طلا و ارز هفته خود را با روند کاهشی شروع کرده بود اما ترمز این روند کاهشی با افزایش دوباره قیمت کشیده شد  و شرایط  بازار با نوساناتی مدام در حال تغییر است.

آریاک سفر

به اعتقاد کارشناسان نوسانات فعلی بازار حکایت از  تاثیر منفی کرونا بر بازار داشته و همچنین از تردید معامله‌گران حکایت دارد. به نظر می‌رسد هنوز تب بازارهای مالی در روزهای نزدیک به عید فروکش نکرده و سودجویان کماکان در انتظار فرصت‌جویی و بهره‌گیری از شرایط موجود هستند و به این زودی حداقل نباید شاهد کاهش قیمت و یا کاهش نوسانات بود.

نرم افزار حسابداری
آسیاتک
ایمالز
آریاک سفر
همراه مکانیک-کاماپرس
آیرومارت-کاماپرس
کاراپلاس-کاماپرس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز