سایت خود را اینترنتی بسازید

سایت ساز

ساختن یک وب‌سایت برای یک سازمان یا یک کسب‌وکار شخصی برای موفقیت‌های آینده بسیار مهم است. راه‌ها و سیستم‌های مختلفی وجود دارد که می‌توانید با استفاده از آن‌ها یک وب‌سایت برای کسب‌وکار یا شرکت خود ایجاد کنید. شما به‌راحتی می‌توانید یک وب‌سایت برای کسب‌وکار خودتان ایجاد کنید.

به گزارش کاماپرس، طراحی سایت و داشتن یک وب سایت رایگان یا تجاری همیشه برای هر نوع کسب و کاری الزامیست. اگر همیشه دوست داشتید یک وب سایت داشته باشید، اما نمی دانستید از کجا باید شروع کنید؟ یا فکر می کردید برای طراحی سایت نیاز است که حتما برنامه نویسی یاد بگیرید، پیشنهاد می کنیم این مقاله را تا انتها مطالعه کنید. در این برهه  از زمان که زندگی می‌کنیم به دلایل متفاوت از جمله دل مشغولی‌‌های زیاد و مشکلات متعدد زندگی، افراد دنبال ساده ترین و راحت ترین سرویس‌ها و خدمات هستند تا بتواند بدون پیچیدگی و به ساده ترین شکل ممکن نیاز آن‌ها را رفع کند. اگر شما کسب و کاری دارید و خدماتی به مشتریانتان ارائه می‌دهید و یا محصولاتی برای فروش دارید با در نظر گرفتن این نکته می‌توانید تاثیر زیادی بر رشد کسب و کارتان بگذارید. ما در وبزی که یک سایت ساز و فروشگاه ساز حرفه ای و کامل است این مورد را به بهترین شکل ممکن پیاده سازی کرده ایم تا مشتریانمان بتوانند بدون داشتن دانش طراحی سایت و کدنویسی سایت خود را به زیباترین شکل ممکن طراحی کنند بدون اینکه مجبور باشند به شرکت‌های طراحی سایت مبلغ هنگفتی میلیونی بپردازند.

به گزارش ایسنا، شما در وبزی به منعطف ترین فضای دیزاین و ساخت سایت دسترسی دارید تا با قابلیت drag and drop هر عکس و متن و محتوایی را بدون محدودیت جا به جا کنید و تغییر دهید و هر آنچه که دوست دارید بسازید. از همه مهم تر شما در طی فعالیت خود با وب سایتتان در هر تایمی که احساس کردید که نیاز است تغییری ایجاد کنید محصول جدید داشتید، تخفیف یا کمپین خاصی برگزار کرده بودید و … میتوانید ظاهر سایتتان را بدون اینکه وابسته به یک طراح سایت یا برنامه نویس باشید که یک تغییر ساده را چندین هفته به تعویق بیندازد و مبلغ گزافی از شما بگیرد خودتان در سریع ترین زمان ممکن و با بهترین خروجی انجام دهید. برای اینکه با فضای ویرایشگر وبزی آشنا شوید یک تایم تستی ۱۴ روزه برای شما در نظر گرفته ایم تا بتوانید یک ثبت نام اولیه داخل وبزی انجام دهید و بعد در بخش قالبهای سایت که بیش از ۵۰ عدد قالب برای کسب و کارهای مختلف در نظر گرفته شده، قالبی که مدنظرتان است را انتخاب کنید و آموزش های ساخت سایت را در قسمت راهنمای سایت ببینید و بعد خودتان زمان بگذارید و سایتتان را بسازید.

پکیج هایی که سایت ساز و فروشگاه ساز وبزی برای شما در نظر می‌گیرد پکیج های کاملی هستند که شامل باکیفیت ترین هاست ایران، دامنه، دسترسی به پلتفرم بی نظیر وبزی، ارتباط با تیم پشتیبانی وبزی و پکیجی از خدمات و امکانات کامل که برای سایت شما نیاز است میشوند. وارد سایت وبزی شوید تا با خدمات سایت ساز و فروشگاه ساز وبزی آشنا شوید و برای کسب اطلاعات بیشتر و میتوانید برای دریافت اطلاعات از کارشناسان فروش وبزی تماس حاصل بفرمایید.

آریاک سفر

برای دسترسی سریعتر به اخبار مهم  روز، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

انتهای پیام

مرتبط با : وبزی
نرم افزار حسابداری
همراه مکانیک-کاماپرس
آیرومارت-کاماپرس
کاراپلاس-کاماپرس
آسیاتک
آریاک سفر
ایمالز
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز