ساعت های دخترانه شیک مد امسال

ساعت دخترانه-کاماپرس
ژیوار

توجه به استایل شخصی، نکته مهمی است که باید در کنار دیگر مشخصات فنی ساعت در نظر گرفته شود. به خصوص اینکه ساعت‌های مچی در دنیای مد امروز، نوعی زیورآلات محسوب می‌شود.

اگر قصد خرید ساعت دخترانه را دارید، ابتدا باید نوع استفاده از ساعت را در نظر بگیرید. ساعت‌های کلاسیک برای اغلب موقعیت‌ها مناسب هستند. این در حالی است که ساعت‌های نگین‌دار و قیمتی معمولاً برای مراسم‌های خاص مورد استفاده قرار می‌گیرند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ پوشاک و سبک زندگی، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، اندازه صفحه یکی دیگر از بخش‌های مهمی است که در خرید ساعت دخترانه و زنانه باید در نظر گرفته شود. بیشتر خانم‌ها ساعت‌هایی که اندازه قاب‌شان بین 35 تا 38 میلی‌متر است را ترجیح می‌دهند. در ادامه، برخی از پرفروش‌ترین ساعت‌های دخترانه و مد امسال معرفی خواهند شد.

ساعت دخترانه کاسیو بیبی جی مدل BGA-280-4A2DR

این مدل در رده‌ ساعت‌های اسپرت قرار می‌گیرد و با وجود طراحی نسبتاً شلوغ خود، وزن سبکی دارد. به همین دلیل، این ساعت می‌تواند برای دختران ورزشکار گزینه بسیار مناسبی باشد. طرح صفحه این ساعت ژاپنی ترکیبی از عقربه‌ای آنالوگ و دیجیتال بوده و رنگ صورتی ملایم آن به زیبایی ساعت افزوده است. این مدل از ساعت‌های دخترانه کاسیو دارای ویژگی‌هایی چون نور پس زمینه، تقویم، تایمر صدادار، زمان‌سنج و ساعت جهانی است.

دریان سفر امید

ساعت دخترانه-کاماپرس

ساعت دخترانه کیو اند کیو مدل V01A-013VY

این ساعت زیبای ژاپنی برای استفاده در هنگام شنا مناسب است و قابلیت مقاومت در برابر آب را تا عمق 100 متری دارد. عرض قاب این ساعت 32 میلی‌متر بوده و طراحی پس زمینه آن، ساده و دلنشین است. جنس شیشه از طلق پی وی سی و بند ساعت از جنس پلاستیک PU است. موتور به کار رفته در ساعت V01A-013VY کیو اند کیو از نوع کوارتز است که با نیروی الکتریکی باتری کار می‌کند.

ساعت دخترانه-کاماپرس

 ساعت دخترانه کاسیو جنرال مدل MQ-24-1BLDF

این ساعت اسپرت به شکلی طراحی شده که برای استفاده خانم‌ها و آقایان در هر سنی مناسب است. رنگ مشکی به کار رفته در کنار طراحی شیک صفحه ساعت باعث شده تا این مدل، ظاهر بسیار شیکی داشته باشد. این مدل از ساعت‌های کاسیو در برابر رطوبت مقاوم بوده و جنس بند رزینی آن، وزن سبکی به محصول داده است. همچنین، یک موتور کوارتز دقیق و با کیفیت در این ساعت به کار رفته است با نیروی الکتریکی باتری کار می‌کند.

ساعت دخترانه ریباک مدل RF-WZN-G9-PBIB-PR

این ساعت اسپرت، ساخت کشور آمریکا بوده و کیفیت بسیار خوبی دارد. محدوده عرض قاب ساعت حدود 39 میلی‌متر و جنس شیشه صفحه از کریستال معدنی است. این ساعت مچی دخترانه برای نوجوانان و خانم‌های جوان گزینه مناسبی است. از دیگر ویژگی‌های این محصول می‌توان به تقویم روز و ماه، نور پس زمینه، زنگ هشدار، کورنوگراف و تایمر اشاره کرد.

ساعت دخترانه-کاماپرس

در صورتی که قصد خرید این مدل‌ها و یا مشاهده سایر ساعت‌های شیک دخترانه را دارید می‌توانید به وبسایت ایران تایمر مراجعه کنید. تمامی ساعت‌های این فروشگاه با 5 سال گارانتی، 30 روز ضمانت بازگشت و گارانتی یکساله باتری به مشتریان عرضه می‌شود. علاقمندان می‌توانند محصول مورد نظر خود را به صورت حضوری از فروشگاه تهیه کنند و یا با ثبت سفارش در سایت، ساعت خریداری شده را با ارسال رایگان درب منزل تحویل بگیرند.

انتهای پیام

مرتبط با : ایران تایمر
نهال گشت
تهران آهن
سبیت
روکش مارال
آژانس هرمس 724
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز