ساخت فیلم‌ تبلیغاتی برای سازمان‌ها و صنایع توسط کانون آنی‌بین

ساخت فیلم-کاماپرس

 هنگامی که شما تصمیم می گیرید برای کارخانه؛ سازمان و یا شرکت خود یک فیلم تبلیغاتی یا فیلم صنعتی Corporate Video تهیه کنید، شما در اولین قدم از یک مسیر مهم هستید که می تواند نام و هویت برند و مجموعه شما را با شتابی بی سابقه گسترش دهد. این بسیار مهم است که چگونه اولین قدم ها را بر می دارید. مهم است دوستانی داشته باشید که این مسیر سخت را بارها رفته باشند و در هرزمان شما را راهنمایی کنند.

به گزارش کاماپرس به نقل از کانون آنی‌بین، این مجموعه یک تیم متخصص برای رفع نیازهای مارکتینگ سازمان‌ها، صنایع و برندها است که با تجربه‌ای فراوان در ساخت فیلم تبلیغاتی برای سازمان ها و برندهای بزرگ ایرانی و بین المللی همواره انتخاب اول مجموعه هایی است که قصد ساخت فیلم تبلیغاتی و صنعتی برای مجموعه خود دارند.

نمونه فیلم‌های تبلیغاتی تولید شده توسط کانون آنی‌بین

ساخت فیلم تبلیغاتی برای شرکت ها، سازمان ها

شرکت های خدمات ارتباطی و اینترنتی، موسسات مالی و اعتباری ، شرکت های بیمه ،‌ شرکت های خودرویی داخلی و خارجی ، تامین کنندگان سیستم های نظارتی و امنیتی …

برای معرفی شرکت ها و خدمات ، پخش در همایش ها و سمینار ها ، نمایشگاه ها … یکی از ضروری ترین اقلام مورد نیاز تبلیغاتی شرکت ها ، داشتن فیلم تبلیغاتی است.

آریاک سفر

با در اختیار داشتن یک فیلم کوتاه تبلیغاتی (5 تا 8 دقیقه) میتوانید در کمترین زمان و به بهترین نحو ، خدمات موسسه و شرکت خود را به مخاطبانتان معرفی نمایید.

چه در نمایشگاه باشید ، چه در محل شرکت خود و چه در مسافرت های خارجی ، فرقی نمی کند. بهترین ابزار تبلیغاتی شما در اختیارتان است. کافی است فیلم مخصوص به خوتان را همراه داشته باشید و یا در وبسایتتان قرار داده باشید.

ساخت فیلم تبلیغاتی برای صنایع پالایشگاهی و نیروگاهی-کاماپرس

ساخت فیلم تبلیغاتی برای صنایع پالایشگاهی و نیروگاهی

صنعت نفت ، پتروشیمی و شیمیایی ، سکوهای نفتی و حفاری ، نیروگاه ها ، صنایع ساحلی و فراساحلی

تجربه و تخصص حرف اول را در ساخت فیلم های صنعتی برای صنایع نفت ، پالایشگاهی و نیروگاهی می زند. کانون آنی بین با تکیه بر تجربه ساخت فیلم های متعدد صنعتی از صنایع مختلف و با استفاده از تجهیزات ویژه سینمایی ، بهترین نتیجه را در پروژه ساخت فیلم صنعتی شما رقم خواهد زد.

امکان استفاده از تجهیزات مدرن حرکتی و تصویربرداری هوایی، تصاویری بی نقص و متمایز با آنچه تا کنون دیده اید برای شما به ارمغان خواهد آورد. تیم تولید کانون آنی بین با داشتن تجربه های فراوان و ارزشمند در ساخت فیلم های صنعتی و تبلیغاتی ، از ابتدا تا انتها در کنار شما خواهند بود.

ساخت فیلم-کاماپرس

ساخت فیلم تبلیغاتی صنعتی برای کارخانجات و خطوط تولید

کارخانه‌ها و صنایع بزرگ تولیدی برای معرفی امکانات و نمایش ظرفیت تولید و استانداردهای در حال استفاده نیاز به یک فیلم بی نقص و تمام عیار دارند. این فیلم می تواند در جلسات مجمع سالیانه ، هنگام عقد قراردادهای جدید ، برای جذب سرمایه گذار جدید و از همه مهمتر برای پخش در نمایشگاه‌های بین المللی پخش شود. قابلیت افزودن زبان دوم به فیلم این امکان را به شما می دهد تا محدود به مخاطبان فارسی زبان نباشید.

ما در آنی بین فیلم شما را به گونه ای می سازیم که مخاطب شما از ابتدا تا انتهای فیلم از دیدن آن لذت ببرد و مشتاق همکاری با شما گردد.

می دانید راز یک فیلم تبلیغاتی و صنعتی خوب در چیست؟ این که بیننده و مخاطب شما مایل نباشد پخش آن را متوقف کند یا سریع تر از آن بگذرد. این همان هدفی است که ما در آنی بین آن را دنبال می کنیم.

ساخت فیلم گزارش و مستند برای مجمع سالیانه سازمان ها

سازمان ها و موسسات برای ارائه گزارش سالیانه به سهام داران در مجامع عمومی اقدام به ساخت فیلم می نمایند. این روش یکی از بهترین راه ها برای ارائه گزارش های مالی در فضایی جدید و تاثیرگذار می باشد.

ما در کانون آنی بین کامل ترین و جذاب ترین فیلم های مجامع سالیانه در کشور را تا کنون تولید نموده ایم به نحوی که اولین انتخاب سازمان ها و شرکت های معظم کشور برای سفارش ساخت فیلم گزارش سالیانه ، کانون آنی بین می باشد.

فیلم سازمانی معرف سازمان شما و تاثیرگذار ترین شیوه برای ارائه اطلاعات به مخاطبین ، سهامداران و هیئت مدیره می باشد.

برای اطلاع از خدمات و تعرفه‌های ساخت فیلم تبلیغاتی و صنعتی به وبسایت کانون آنی‌بین anibeen.com سری بزنید.

انتهای پیام

مرتبط با : آنی بین
نرم افزار حسابداری
آریاک سفر
آسیاتک
ایمالز
آیرومارت-کاماپرس
همراه مکانیک-کاماپرس
کاراپلاس-کاماپرس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز