ساخت تیزر تبلیغاتی برای برندها توسط کانون آنی‌بین

کانون آنی بین رسانه-کاماپرس
لست سکند

این روزها افراد دامنه توجه بسیار کوتاهی دارند و اگر در چند ثانیه توجه آنها را جلب نکنید، احتمالاً از دایره مخاطبان شما خارج می‌شوند. تیزرهای تبلیغاتی، کلیپ‌های کوتاهی هستند که برای معرفی موضوع مد نظر شما در مدت زمان کم طراحی شده‌اند. یک تیزر تبلیغاتی این فرصت را به برند تجاری شما می دهد تا با ایجاد هیجان در مورد انتشار یک محصول یا سرویس جدید و یا یادآوری محصول و سرویس موجود، ذهن مخاطبان خود را درگیر کنید.

به گزارش کاماپرس به نقل از آنی بین رسانه، ساخت تیزر تبلیغاتی در کانون آنی‌بین همیشه پس از مطالعه برند شما و آگاهی از نیازمندی های آن انجام می‌شود.

کانون آنی بین رسانه-کاماپرس

یک تیزر تبلیغاتی عالی، کنجکاوی مشتریان را برانگیخته و با ارائه توضیحاتی مختصر اما جذاب، ارزش‌ها و علایق آن‌ها را تحریک می‌کند. به همین دلیل یکی از گام‌های مهم ابتدایی که پیش از فرایند ساخت تیزر تبلیغاتی انجام می‌شود، شناسایی و شناخت مخاطبان است.

یک تیزر  تبلیغاتی به یاد ماندنی با یک تبلیغ مؤثر برابری نمی‌کند. موثرترین تبلیغات به گونه‌ای ساخته می‌شوند که مخاطب نه تنها تبلیغ را به خاطر بسپارد، بلکه برند و پیام پشت آگهی را نیز به خاطر بسپارد. تیزر تبلیغاتی شما باید باعث ایجاد ارتباط برند و مخاطبان شود. بدون این ارتباط، نام تجاری شما احتمالاً به خاطر نخواهد ماند.

راز آسمان پایتخت

در برخی موارد، یک تیزر تبلیغاتی علاوه بر ایجاد آگاهی از نام برند شما در ذهن مخاطبان، به عنوان نوعی تعامل نیز عمل می‌کند. مشتریان به عنوان دارایی‌هایی ارزشمند، انتقادات و انتظارات خود را در مورد یک محصول و یا خدمت بیان می‌کنند و شما با استفاده از جمع‌آوری بازخورد بینندگان، این امکان را دارید تا به بهبود و اصلاح بپردازید.

به هدف نهایی خود توجه کنید و آن را به اهداف کوچکتری تقسیم کنید. افزایش کلیک، دانلود، خرید، ثبت نام یا صرفاً ایجاد آگاهی از برند؟ هدفی که می‌خواهید به آن برسید، عاملی مهم در تعیین محتوای تیزر تبلیغاتی شما خواهد بود.  مقدار بودجه، پلتفرم انتشار و ویژگی های محصول یا خدمتی که تبلیغ می شود نیز همه در تیزری که قرار است تولید شود، نقش دارند.

کانون آنی بین رسانه-کاماپرس

هنگامی که بدانید چگونه یک تیزر تبلیغاتی بسازید، سریعتر به مخاطبان خود متصل خواهید شد.  تیزر تبلیغاتی شما از چه نوعی باید باشد؟ می خواهید روایی و داستانی باشد یا فقط معرفی محصول ؟ می خواهید رئال و با تصویربرداری و بازیگر باشد و یا انیمشن 3بعدی؟

ما در کانون آنی بین به طور کامل مجموعه شما و محصول یا خدماتتان را بررسی می کنیم و پیشنهادهای خودمان را برایتان شرح می دهیم.

کافیست به وبسایت کانون آنی‌بین به آدرس www.anibeen.com  مراجعه کنید و نمونه تیزرهای تبلیغاتی تولید شده را مشاهده نمایید.

انتهای پیام

مرتبط با : آنی بین
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز