روابط عمومی بانک مسکن ؛ پیشگام در آگاهی بخشی و امید به جامعه

در مراسم گردهمایی سراسری روابط عمومی‌های وزارت راه و شهرسازی، روابط عمومی و حوزه مدیریت بانک مسکن موفق به کسب رتبه برتر شد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بانکی، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

‌به گزارش کاماپرس به نقل از پایگاه اطلاع رسانی بانک مسکن – هیبنا، در مراسم گردهمایی سراسری روابط عمومی‌های وزارت راه و شهرسازی، روابط عمومی و حوزه مدیریت بانک مسکن موفق به کسب رتبه برتر در بخش تولید محتوای چند رسانه‌ای و متنی، تعامل با رسانه‌ها و حضور در شبکه‌های اجتماعی شد.

در این مراسم از مهدی سندگل نظامی مدیر امور روابط عمومی و حوزه مدیریت بانک مسکن به واسطه عملکرد این مجموعه با اهدای لوح، تقدیر شد.

آریاک سفر

در متن تقدیر وزیر راه و شهرسازی از مدیر روابط عمومی و حوزه مدیریت بانک مسکن آمده است:

هنر مردم‌داری، آگاهی‌بخشی و امید به جامعه زمینه‌ساز همدلی و همزبانی میان مردم و مسوولین و اعتلا و سربلندی ایران اسلامی است. که این مهم با یاری و همت روابط عمومی مسیر می‌شود.
با توجه به جمع‌بندی عملکرد آن روابط عمومی در سال ۱۴۰۰ و به ویژه شش ماهه دولت مردمی سیزدهم به پاس رتبه برتر در بخش تولید محتوای چند رسانه‌ای و متنی و تعامل با رسانه‌ها و حضور در شبکه‌های اجتماعی این لوح سپاس تقدیم و از شما مدیر وظیفه‌شناس که با تخصص، تعهد و مهارت لازم کاری، تلاش در بهبود مستمر فعالیت‌های روابط عمومی دارید، تقدیر و قدردانی می‌نماید.
در پناه مهر الهی همواره در خدمت به مردم شریف ایران اسلامی موفق و موید باشید.

انتهای پیام

مرتبط با : بانک مسکن
نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز