عکس‌های شفاف‌تر با دوربین سلفی دوگانه شیائومی CIVI 2/ قیمت روز 2 آبان

لست سکند

نمایندگی شیائومی چندی پیش طی خبری اعلام کرد جدیدترین گوشی این برند قرار است در تاریخ 27 سپتامبر، یعنی 5 مهر در چین معرفی شود که این اتفاق هم افتاد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ فن آوری اطلاعات، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، غول فناوری چینی جزئیات جالبی را از دوربین اصلی و سلفی این محصول منتشر کرده است. این مطالب نشان می‌دهد شیائومی قصد رقابت جدی با محصولات مشابه را دارد.

تجربه نو در عکاسی با محصول جدید نمایندگی شیائومی

نمایندگی شیائومی تصمیم دارد با ارائه محصولاتی با دو سنسور سلفی، مانند همیشه به رقابت با نام‌آوران این حوزه بپردازد. رندرهای رسمی منتشر شده توسط این برند، نشان می‌دهد گوشی CIVI 2 دارای دوربین سه گانه، با دوربین اصلی 50 مگاپیکسل است. علاوه بر این، دوربین سلفی آن دارای دو سنسور 32 مگاپیکسلی است. ناگفته نماند پیش از این داینامیک آیلند آیفون 14 پرو و 14 پرومکس نیز از این ویژگی برخوردار بودند.

همان طور که گفته شد، CIVI 2 از دوربین سلفی دوگانه و ناچ کپسولی، مانند ریلمی X50 پرو بهره‌مند شده‌است. نمایندگی شیائومی از دوربینی با سنسور 50 مگاپیکسلی IMX766 سونی استفاده خواهد کرد که قبل از این در شیائومی 12 نیز استفاده شده بود. خوب است بدانید CIVI 2 دارای گشودگی دیافراگم F/1.8 است؛ به این ترتیب عکس‌هایی که با این گوشی ثبت می‌شود، شفافیتی دوچندان خواهند داشت.

راز آسمان پایتخت

عکاسی حیرت ­انگیز در شب با CIVI 2

نمایندگی شیائومی در ادامه انتشار جزئیات  CIVI 2، به بهبود سرعت ثبت تصاویر به میزان 144 درصد اشاره کرد. این درحالی‌ست که ورود نور به دوربین این محصول، 102 درصد افزایش پیدا می­‌کند. هم‌چنین با پیشرفت عجیب در نسل جدید این برند، تصویربرداری در شب، 264 درصد بهتر از قبل شده‌است. این باعث می‌شود شما بتوانید همانند روز، تصاویر جذابی را در دل شب ثبت کنید و از عکاسی لذت دوچندان ببرید.

گفتنی است قرار گرفتن ماژول‌های فلاش LED در بخش بالایی CIVI 2، به تصویربرداری در نور کم کمک بسیار خوبی می‌کند. در زمینه مشخصات سخت‌افزاری، محصول جدید نمایندگی شیائومی ، از تراشه اسنپدراگون 7 نسل 1 که نوعی تراشه میان‌رده می‌باشد، برخوردار است. علاوه بر این، CIVI 2 دارای فناوری دالبی اتمس می‌باشد.

سایر ویژگی‌های محصول جدید نمایندگی شیائومی

بافت خاصی که در پنل پشتی گوشی جدید نمایندگی شیائومی استفاده شده، زیبایی آن را دو چندان می‌کند. احتمالا CIVI 2 علاوه بر رنگ سفید، در رنگ‌بندی‌های متنوع دیگر نیز عرضه شود. زیرا همان‌طور که می‌دانید، تنوع رنگی محصولات شیائومی، آن‌قدر زیاد است که ذائقه تمام مصرف‌کنندگان را تامین می‌کند.

رندرهای منتشرشده نشان می‌دهد نمایشگر 6.56 اینچی این محصول مبتنی بر پنل OLED است. CIVI 2 رزولوشن +FHD و رفرش ریت 120 هرتز را ارائه می‌کند. این محصول دارای رم 12 گیگابایت و 256 گیگابایت حافظه داخلی است که می‌تواند بسیار جذاب باشد. هم‌چنین باتری CIVI 2 دارای 4500 میلی‌آمپر با قابلیت شارژ سریع 67 واتی است.

متاسفانه هنوز درباره طراحی پنل جلویی CIVI 2 نمی‌توانیم اظهارنظر کنیم. اما طبق گفته نمایندگی شیائومی، این گوشی از نمایشگر OLED خمیده بهره‌مند شده‌است. علاوه بر این، حفره نمایشگر CIVI 2 در قسمت مرکزی و فوقانی آن تعبیه شده‌است. نمایندگان شیائومی اعلام کرده‌اند ضخامت این گوشی 7.23 میلی‌متر و وزن آن کمتر از 171 گرم است.

یکی از افشاگران مشهور اعلام کرده که ممکن است CIVI 2 بتواند به بازارهای جهانی راه پیدا کند. در این صورت شما در نمایندگی شیائومی می‌توانید صاحب یکی از جذاب‌ترین و خوش‌تراش‎ترین گوشی‌های بازار شوید و از قابلیت سخت‌افزاری و عکاسی بی‌نظیر این محصول بهره‌مند شوید.

در ادامه قیمت پرفروش‌ترین گوشی‌های شیائومی آمده است؛

انتهای پیام

مرتبط با : رایانه همراه
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز