رزرو و قیمت هتل در مشهد ویژه روزهای شهادت امام رضا (ع)

لست سکند

مشهد به عنوان پایتخت معنوی ایران سالانه پذیرای 27میلیون مسافر از داخل و 2میلیون نفر از خارج کشور است. علاوه بر حرم مطهر جاذبه‌های فرهنگی و تاریخی و طبیعی پرشمار آن می‌تواند توجه گردشگران بسیاری را به خود جلب کند.

به گزارش کاماپرس، تعداد زواری که به سمت مشهد روانه می‌شوند در روزهای انتهایی ماه صفر که مصادف با شهادت امام رضا (ع) می‌شود، بیشتر از بقیه روزهای سال است؛ بنابراین انتخاب محل اسکان مناسب از مهم‌ترین نکاتی است که در سفر به مشهد باید به آن توجه کرد. در ادامه به معرفی چند هتل پر طرفدار مشهد می پردازیم؛

هتل پنج ستاره الماس دو مشهد که در خیابان امام رضا (ع) قرار گرفته است؛ تنها 1.5 کیلومتر با حرم مطهر فاصله دارد. موقعیت مکانی آن، امکان دسترسی آسان به راه‌آهن، فرودگاه و مراکز خرید را فراهم کرده است. این هتل با 25 طبقه و 217 اتاق، امکانات رفاهی فراوانی دارد.  مترین هزینه رزرو اتاق تک نفره از دوم تا پنجم مهرماه، 5میلیون و 775 هزار تومان است.

*هتل پنج ستاره سی‌نور مشهد با 286 اتاق در 22طبقه در انتهای بازار رضا قرار دارد. این هتل باپنج دقیقه فاصله از حرم مطهر و دسترسی به فرودگاه و راه‌آهن در موقعیت مناسبی قرار دارد. تمامی ظرفیت‌های این هتل در بازه دوم تا پنجم مهر تکمیل است و هزینه اقامت در اتاق دو تخته طی این سه شب، 4 میلیون و 410 هزارتومان است.

*هتل پنج ستاره پارس مشهد در حاشیه‌ی بلوار وکیل آباد قرار دارد و در 5 طبقه و 227 فضای اقامتی در نزدیکی مناطق خوش آب و هوای مشهد نظیر طرقبه قرار دارد. هزینه اقامت در اتاق‌های تک نفره از دوم تا پنجم مهر ماه، جمعا 2میلیون و 550هزار تومان است. تمامی ظرفیت‌ها به جز اتاق‌های دونفره پر است. هزینه اقامت در این اتاق‌ها به ازای این سه شب 3میلیون و 705 هزار تومان است.

راز آسمان پایتخت

*هتل پنج ستاره قصرطلایی مشهد دسترسی آسانی به آرامگاه نادر، بازار رضا و موزه آستان قدس دارد و در نزدیکی حرم مطهر با 16 طیقه و 357 اتاق ساخته شده است. تمامی ظرفیت‌های این هتل طی بازه ذیل تکمیل است و هزینه اقامت هر نفر در این سه شب 5 میلیون و 616 هزار تومان است.

*هتل پنج ستاره مدینه‌الرضا در 18 طبقه با 325 اتاق در نزدیکی حرم مطهر قرار گرفته است. رستوران گردان با اشراف به حرم مطهر از مزیت‌های آن است. ظرفیت اتاق‌های تک‌نفره  تکمیل است. هزینه اقامت طی این مدت برای اتاق‌های تک نفره 6میلیون و 246 هزار تومان است. اتاق‌های دو تخته با هزینه 11میلیون و 244 هزارتومان هنوز تکمیل نشده است.

*هتل قصر در خیابان امام رضا قرار دارد و همچنین به لحاظ دسترسی به حرم و مراکز تفریحی در موقعیت مناسبی قرار دارد. هزینه اقامت از دوم تا پنجم مهرماه به ازای هر نفر 6میلیون و 45هزار تومان است.

*هتل هما یکی از قدیمی‌ترین هتل‌های پنج ستاره مشهد است که در خیابان احمدآباد قرار دارد. هزینه اقامت در این هتل از دوم تا پنجم مهرماه 4میلیون و 251 هزارتومان به ازای هر نفر است.

*هتل مجلل درویشی بزرگترین هتل آتریوم کشور است. این هتل 223 اتاق دارد و هزینه اقامت آن در بازه یاد شده 9میلیون و 945هزار تومان برای اتاق‌های دو تخته است.

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز