ردمی نوت 11 به زودی رونمایی می‌شود

پس از آنکه گوشی های سری نوت شیائومی استقبال خوبی را در بازار تجربه کردند، حالا، شیائومی تاریخ رونمایی از نسل بعدی آن‌ها را رسما اعلام کرده است.

به گزارش کاماپرس و بنابر اعلام ردمی در شبکه اجتماعی ویبو، گوشی‌های ردمی نوت 11، در تاریخ 28 ماه اکتبر، ششم آبان‌ماه، ساعت 19 به وقت چین معرفی خواهند شد و 10 آبان در چین به فروش می‌رسند. این کمپانی چینی علاوه بر اعلام تاریخ، تیزری را هم به اشتراک گذاشته که تصویری از جدیدترین گوشی‌اش را نشان می‌دهد.

ردمی نوت 11 چه ویژگی‌هایی دارد؟

از آنجا که این گوشی‌های جدید برای پیش‌فروش در وبسایت‌ها قرار گرفته‌اند، می‌توان فهمید که سری جدید ردمی، شامل نوت ۱۱ ۵G، نوت ۱۱ پرو ۵G  و نوت ۱۱ پرو پلاس ۵G  می‌شود.

ردمی نوت ۱۱ پرو و پرو پلاس در نسخه‌های مختلف مجهز به ۶/۸ گیگابایت رم و ۱۲۸/۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی به بازار عرضه می‌شوند. همچنین نوت ۱۱ پرو در چهار رنگ مشکی، بنفش و سبز و نوت ۱۱ پرو پلاس در سه‌ رنگ مشکی، سبز و بنفش در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت.

آریاک سفر

در پوستر منتشر شده، شاهد هستیم که در بخش بالایی این دستگاه جک 3.5 میلی‌متری هدفون، فرستنده اینفرارد، میکروفن و همچنین اسپیکر قرار گرفته‌اند. کلیدهای تنظیم صدا و پاور هم در کنار هم و در سمت راست این دستگاه دیده می‌شوند. روی پنل پشتی آن دوربین اصلی چهارگانه با فلش ال ای دی  قرار گرفته است و انتظار می‌رود حفره‌ای در مرکز بخش بالایی نمایشگر برای دوربین سلفی وجود داشته باشد.

دیگر اخبار این حوزه را بخوانید:

مشخصات احتمالی پرچمدار جدید شیائومی

ردمی نوت 11 فایو جی، بر اساس حدس و گمان‌ها، به صفحه نمایش ال سی دی 120 هرتزی، دوبین سلفی 13 مگاپیکسلی و دوربین عقب 50 مگاپیکسلی مجهز خواهد بود. همچنین این گوشی تراشه‌ی دایمنسیتی ۸۱۰ و باتری پنج هزار میلی‌آمپر ساعت با شارژ سریع ۳۳ وات خواهد داشت.

نوت 11 پرو پلاس فایو جی نیز، از صفحه نمایش OLED 120 هرتزی، دوربین سلفی 16 مگاپیکسل و دوربین عقب 108 مگاپیکسل بهره خواهد برد. باتری آن نیز، ۵ هزار میلی‌آمپر ساعت، با شارژ سریع ۶۷ وات است.

مرتبط با : شیائومی
نرم افزار حسابداری
آریاک سفر
کاراپلاس-کاماپرس
آسیاتک
همراه مکانیک-کاماپرس
ایمالز
آیرومارت-کاماپرس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز