راهنمای خرید Kmc j7 در شیراز + آپشن‌ های کی ام سی j7 در شیراز

در حال حاضر، خودروهای چینی به ویژه سدان های خانوادگی در بازار ایران بسیار محبوب و پرفروش هستند؛ یکی از این سدان‌ های پرطرفدار، kmc j7 یا همان جک جی سون است که توسط گروه خودروسازی کرمان موتور مونتاژ و در بازار عرضه شده است.

به گزارش کاماپرس به نقل از کرمان موتور شیراز، کی ام سی جی 7 یک سدان لیفت بک اسپرت است؛ این خودرو با طراحی اسپرت همراه با برخورداری از ویژگی‌های یک سدان خانوادگی، گزینه بسیار مناسبی برای خانواده‌ها و همچنین جوانان است. برای خرید kmc j7 در شیراز و سایر شهرها بهتر است ابتدا با ویژگی‌های این خودرو آشنا باشید. کاماپرس در ادامه به ارائه راهنمای جامعی برای خرید کی ام سی جی 7 شیراز و دیگر شهرها و همچنین معرفی آپشن‌های این خودرو می‌پردازد.

Kmc j7 در ایران

شرکت کرمان موتور به تازگی در هتل پارسیان استقلال همراه با رونمایی از نماد جدید شرکت خود، از عرضه خودرو Kmc j7 در شهرهای گوناگون ایران خبر داد. شرایط فروش kmc j7 شیراز و سایر شهرها به زودی توسط این گروه خودروسازی اعلام خواهد شد. ویژگی‌ها و آپشن‌های این خودرو در ادامه بیان شده است.

مشخصات فنی KMC J7

سدان kmc j7 با یک موتور 4 سیلندر 16 سوپاپه توربوشارژر تولید و روانه بازار شده است. حداکثر قدرت این خودرو 172 اسب بخار و حداکثر گشتاور آن 280 نیوتن در متر برآورد شده است. انتقال قدرت و گشتاور خودرو به چرخ‌های جلویی، توسط گیربکس شش سرعته اتوماتیک خودرو صورت می‌گیرد. از مزایای فنی این خودرو، سیستم تعلیق مک فرسون در جلو و مستقل چنداتصالی در عقب و همچنین ترمزهای چهارچرخ دیسکی در قسمت جلو است. ضمن این‌که مصرف سوخت kmc j7 به طور معمول 6 لیتر در هر صد کیلومتر برآورد شده و استاندارد آلایندگی آن یورو 6 است.

طراحی داخلی KMC J7

فضای داخلی کی ام سی جی 7 ، دارای طراحی بسیار ساده و شیک با خطوط مستقیم است. طراحی داخلی این خودرو به سبک مینیمال بوده و از مزایای آن گردآوردن امکانات و ویژگی‌های متعدد در یک فضای کوچک است. از دیگر ویژگی‌های جذاب این خودرو در قسمت داخلی می‌توان به اهرم تعویض دنده الکترونیکی، ترمز پارک برقی و نشانگر پشت فرمان دیجیتال اشاره کرد.

آریاک سفر

طراحی بیرونی KMC J7

کی ام سی جی 7 با طراحی خشن و با ابهت خود، یکی از زیباترین سدان‌های موجود در بازار است. سازندگان این خودرو در طراحی این سدان خانوادگی از مولفه‌های اسپرت بهره گرفته‌اند؛ این ویژگی kmc j7  را به گزینه مناسبی برای جوانان تبدیل کرده‌ است. چراغ‌های کشیده و خشن به همراه ورودی‌های هوای بزرگ در قسمت دماغه به ظاهر خودرو ابهت خاصی بخشیده است. ضمن این‌که مولفه‌های اسپرت در این خودرو در قسمت کناری خودرو و در خط شانه برجسته و فرم سیال سقف همراه با رینگ‌های بزرگ نیز خودنمایی می‌کنند.

آپشن‌ها و امکانات رفاهی KMC J7

کرمان موتور برای کی ام سی جی 7 تجهیزات و امکانات خوبی را در نظر گرفته است؛ از جمله این آپشن‌ها می‌توان به دوربین 360 درجه، سنسور پارک در جلو و عقب، کروز کنترل، سیستم ورود بدون کلید، سیستم کنترل باد لاستیک ها TPMS، سقف پانوراما، سنسور نور و باران، فرمان برقی، اتوهلد، استارت دکمه‌ای، آینه‌های جانبی تاشونده برقی، فرمان D-Cut، پشت آمپر دیجیتالی 7 اینچی، شارژ وایرلس، پدال تعویض دنده پشت فرمان،     صفحه نمایش بزرگ 10.4 اینچی، 8 بلندگو و شش کیشه هوا شامل کیسه هوا برای سرنشینان جلو، کیسه هوای جانبی و پرده‌ای اشاره کرد.

رقبای KMC J7

با در نظر گرفتن قیمت‌های جهانی کی ام سی جی 7 ، به نظر می‌رسد که این خودرو در بازار ایران از نظر قیمتی با مزدا 3 یا سراتو سایپا برابری می‌کند؛ با این وجود در حال حاضر، kmc j7 از نظر قدرت، توانایی‌های حرکتی، برخورداری از تکنولوژی‌های روز، جادار بودن و مواردی از این قبیل از رقبای خود پیشی می‌گیرد. بنابراین به نظرمی‌رسد با اعلام قیمت از سوی کرمان موتور، KMC J7 شیراز و سایر شهرهای ایران از بازار خوبی برای این خودرو برخوردار باشند.

خرید KMC J7  در شیراز

برای خرید کی ام سی جی 7 در شیراز بهترین راه مراجعه به نمایندگی معتبر فروش خودرو و آگاهی از شرایط خرید آن است؛ نمایندگی معتبر خرید Kmc j7 در شیراز ، نمایندگی کرمان موتور است که این خودرو را با شرایط ویژه به مشتریان تحویل می‌دهد.

 

کرمان موتور شیراز

نمایندگی کرمان موتور شیراز یکی از نمایندگی‌های معتبر واقع در شهر شیراز است؛ این نمایندگی تمامی محصولات درجه یک کرمان موتور از جمله kmc j7 را با شرایط ویژه، اقساطی و در قالب طرح پیش‌فروش به مشتریان عرضه می‌کند. این نمایندگی نزدیک به مرکز شهر بوده و از مزایای آن تخصص بالای پرسنل و کارشناسان برای ارائه مشاوره تخصصی در حین خرید و همچنین ثبت نام و تحویل پیش از موعد محصولات فروش ویژه است. متقاضیان می‌توانند با مراجعه به وبسایت این نمایندگی از شرایط فروش kmc j7 شیراز مطلع شوند.

انتهای پیام

مرتبط با : کرمان موتور شیراز
نرم افزار حسابداری
آیرومارت-کاماپرس
آسیاتک
آریاک سفر
همراه مکانیک-کاماپرس
کاراپلاس-کاماپرس
ایمالز
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز