راهنمای خرید گوشی موبایل با کمتر از ۲ میلیون تومان

با افزایش تقاضای خرید گوشی در سال تحصیلی جدید، آمارها حاکی از افزایش 20 درصدی قیمت این محصول است. اعمال برخی محدودیت‌های وارداتی نیز باعث کاهش موجودی‌های گوشی در سراسر کشور می‌شود زیرا برخی فروشندگان به امید افزایش قیمت‌ها محصولات را عرضه نمی‌کنند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار موبایل اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، در شرایط گرانی که برخی افراد به دنبال گوشی مقرون به‌صرفه هستند برخی دستگاه‌ها با قیمتی زیر 2 میلیون تومان در بازار عرضه می‌شوند. در ادامه به معرفی ۷ گوشی موبایل پرداخته شده است که با بودجه کمتر از ۲ میلیون تومان قابل خرید هستند؛

گوشی موبایل آنر  7S

قیمت: 1 میلیون و 989 هزارتومان

آریاک سفر

آنر 7اس صفحه 5 تا 5.5 اینچ و وزن 142 گرمی دارد. این مدل دوسیم‌کارت می‌خورد و از شبکه‌های 2جی، 3جی و 4جی پشتیبانی می‌کند. بدنه این محصول از پلاستیک است و پردازنده 64 بیتی دارد. حافظه داخلی 16 گیگابایتی و حداکثر ظرفیت کارت حافظه تا 256 گیگابایت از دیگر ویژگی این مدل آنر می‌توان نام برد.

یکی از ویژگی‌های منحصربه‌فرد این گوشی قابلیت دریافت 5 لمس همزمان است. این محصول به فناوری‌های ارتباطی رادیو، وایفای، جی‌پی‌آراس و بلوتوث مجهز شده است.دوربین پشت 1 ماژول با رزولوشن 13 مگاپیکسل و امکان فیلمبرداری و دوربین سلفی نیز دارد. همچنین این مدل به باتری لیتیوم-یونی با ظرفیت 3020 میلی‌آمپر ساعت تجهیز شده است.

اخبار مرتبط را از دست ندهید:

گوشی موبایل هوآوی Y5 Lite 2018

قیمت: 1 میلیون و 950 هزار تومان

این دستگاه از هوآوی با وزن 142 گرمی و صفحه نمایش 5 تا 5.5 اینچی روانه بازار شد. این مدل دو سیم‌کارت می‌خورد که از شبکه ارتباطی 2جی، 3جی و 4جی پشتیبانی می‌کند. فرکانس پردازنده مرکزی این دستگاه 1.5 گیگاهرتز و 64 بیتی است.این مدل یک گیگابایت رم داخلی که امکان اضافه کردن کارت حافظه 256 گیگابایتی دارد.

تراکم پیکسلی 295 اینچ با تعداد 16 هزار رنگ از دیگر قابلیت این مدل است. این مدل فناوری‌های ارتباطی همچون رادیو، وایفای، جی‌پی‌آراس و بلوتوث دارد. دوربین این گوشی 1 ماژول با رزولوشن 8 مگاپیکسل است که قابلیت اتوفوکوس و فلش دارد. همچنین قابیلت فیلمبرداری و عکاسی سلفی نیز از دیگر قابلیت‌های این مدل می‌توان نام برد. البته این گوشی به باتری ظرفیت 3020 میلی‌آمپر ساعت مجهز شده است.

گوشی موبایل ویرا V5

قیمت: 1 میلیون و 935 هزار تومان

دستگاه موبایل ویرا  صفحه نمایش 6 اینچی  و وزن 178 گرمی دارد. این مدل دو سیم‌کارته است و از شبکه‌های ارتباطی 2جی، 3جی و 4جی پشتیبانی می‌کند. این گوشی 3 ماژول دوربین دارد که حسگر اول عریض با رزولوشن 8 مگاپیکسلی، حسگر دوم سنجش عمق با روزولوشن 2 مگاپیکسلی و حسگر سوم ماکرو با رزولوشن 2 مگاپیکسلی، همچنین دوربین سلفی نیز به روزولوشن 5 مگاپیکسل تجهیز شده است.

حافظه داخلی این مدل گوشی ویرا 32 گیگابایت است که قابلیت اتصال کارت حافظه با 128 گیگابایت حافظه را دارد. باتری 3500 میلی آمپری نیز از دیگر قابلیت این گوشی به حساب می‌آید.

گوشی موبایل جی ال ایکس General Luxe Sepehr

قیمت: 1 میلیون و 890 هزارتومان

این مدل از نوکیا با صفحه نمایش 5.7 اینچ با وزن 185 گرم ذر بازار عرضه شده است. حافظه داخلی این محصول 16 گیگابایت است که اگر این مقدار کافی نبود تا 32 گیگابایت از کارت حافظه پشتیبانی می‌کند.

این محصول دو سیم‌کارت می‌خورد و بدنه پلاستیکی دارد. باتری لیتیوم-یونی با ظرفیت 3000 میلی‌آمپر ساعت از دیگر قابلیت این مدل می‌توان نام برد. این محصول به دوربین اصلی با 13 مگاپیکسل، دوربین جلو 8 مگاپیکسل و کیفیت فیلمبرداری اچ‌دی تجهیز شده است.

گوشی موبایل نوکیا C2 TA-1204

قیمت: 1 میلیون و 800 هزار تومان

این گوشی با وزن 161 گرم، صفحه نمایش 5.5 تا 6 اینچ دارد. فریم و قاب پشتی این دستگاه از پلاستیک و قاب جلویی از شیشه است. این مدل از نوکیا دو سیم‌کارته و از 2جی، 3جی و 4جی پشتیبانی می‌کند.

از فناوری‌های این دستگاه می‌توان به وایفای، جی‌پی‌آراس، بلوتوث و رادیو اشاره کرد. دوربین اصلی به رزولوشن 5 مگاپیکسل تجهیز شده و دوربین سلفی نیز مانند دوربین اصلی 5 مگاپیکسل است.

باتری لیتیوم-یونی قابل تعویض با ظرفیت 2800 میلی آمپر ساعت از قابلیت این دستگاه نوکیا به شمار می‌رود. همچنین حافظه این موبایل 16 گیگابایت است که از کارت حافظه نیز پشتیبانی می‌کند.

گوشی موبایل نوکیا C1 TA-1165

قیمت: 1 میلیون و 499 هزار تومان

وزن این گوشی 155 گرم با بازه صفحه نمایش 5.5 تا 6 اینچ است و دو سیم‌کارت با سایز نانو می‌خورد البته از شبکه‌های ارتباطی 2جی و 3 جی نیز پشتیبانی می‌کند. بدنه این دستگاه از پلاستیک ساخته شده است. حافظه داخلی 16 گیگابایت دارد که اگر این حافظه کافی نبود از کارت حافظه تا 64 گیگابایت می‌توان استفاده کرد.

این موبایل رادیو، وایفای، بلوتوث و جی‌پی‌آراس دارد. دوربین‌ پشت این دستگاه 1 ماژول با رزولوشن 5 مگاپیکسل با فناوری اتوفوکوس و دوربین سلفی نیز کیفیت 5 مگاپیکسل دارا است که هر دو دوربین قابلیت فیلمبرداری نیز دارند. باتری این گوشی لیتوم-پلیمر قابل تعویض و با ظرفیت 2500 میلی آمپر ساعت است.

گوشی موبایل مارشال ME-368 Dual SIM

قیمت: 999 هزارتومان

این مدل وزن 60 گرمی و بازه صفحه نمایش 4.5 تا 5 اینچی دارد. دو سیم کارته بودن با شبکه 2 جی و 3 جی همچنین پشتیبانی از 256 هزار رنگ از قابلیت این گوشی می‌توان نام برد. حافظه داخلی این محصول 4 گیگابایت است و حداکثر ظرفیت کارت حافظه تا 32 گیگابایت دارد. دوربین سلفی، دوربین پشت و قابلیت فیلمبرداری با رزولوشن 5 مگاپیکسل از دیگر امکانات این گوشی  به حساب می‌آید. این مدل از گوشی مارشال از فن‌آوری ارتباطی بلوتوث، رادیو، وایفای و فن‌آوری مکان‌یابی برخوردار است.

مرتبط با : آنرجی ال ایکسمارشالنوکیاهوآوی
نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز