راهنمای خرید لاستیک شاسی بلند + قیمت روز

عبارت SUV در حقیقت کوتاه شده Sports Utility Vehicle و به معنای وسیله نقلیه تفریحی است؛ در واقع این همان عبارتی است که برای خودروهای شاسی بلند می‌شناسیم. ماشین‌های شاسی بلند، وزن سنگین‌تری نسبت به خودروهای سواری دارند؛ بنابراین، باید از تایرهایی با ابعاد بزرگ‌تر برای این خودروها استفاده کرد. به علاوه، لاستیک شاسی بلند باید چسبندگی بالایی با سطح جاده داشته باشد و با ایجاد اصطکاک کافی از خارج شدن کنترل خودرو جلوگیری کند. لاستیک‌های این نوع خودرو باید در شرایط آب و هوایی نامناسب، فرمان‌پذیری خوبی در پیچ و خم جاده داشته باشد و صدای بسیار کمی را در حین رانندگی تولید کند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار لاستیک و تایر، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، خودروهای شاسی بلند ایرانی و خارجی دارای لاستیک‌هایی با سایزهای متنوع هستند. قیمت لاستیک‌های خارجی بسیار به هزینه‌های مربوط به حمل و نقل و نرخ ارز وابسته است. به همین دلیل، یکی از نگرانی‌های مالکان خودروهای شاسی بلند، هزینه تهیه لاستیک آن است. در سال‌های اخیر، شرکت‌های داخلی تولیدکننده تایر مانند لاستیک بارز و کویر تایر به عرصه تولید لاستیک شاسی بلند ورود کرده‌اند. هم‌اکنون، بخش بزرگی از بازار لاستیک این نوع خودروها به برندهای ایرانی اختصاص دارد.

لاستیک شاسی بلند کویر تایر

این شرکت توانسته با استفاده از فناوری‌های به روز و ارتقای دانش فنی، تایرهای متنوع رادیالی را برای خودروهای شاسی بلند تولید کند. این لاستیک‌ها فرمان‌پذیری بسیار خوبی داشته و ترمزگیری سریعی دارد. کویر تایر، محصولات مناسب خودروهای شاسی بلند را با  طرح گل‌های لاستیک کویرتایر KB۷۰۰ و لاستیک KB۶۶ کویرتایر در سایزهای مختلف عرضه می‌کند.

لاستیک شاسی بلند بارز

لاستیک‌های بارز به کیفیت و ایمنی در بازار داخلی معروف هستند. لاستیک شاسی بلند بارز برای انواع خودروهای SUV ایرانی و خارجی مناسب بوده و با محصولات مشابه خارجی قابل مقایسه است. این شرکت، لاستیک‌های شاسی بلند خود را با طرح‌های متنوع و با مصارف گوناگون تولید می‌کند. طرح گل‌های لاستیک بارز  S۶۳۰ (SPORTECH) ، لاستیک بارز S۶۷۷ OPTI RIDE RUNNER و لاستیک بارز S۶۷۳ (RIDERUNNER) در سایزهای مختلف در بازار موجود است.

آریاک سفر

علاوه بر محصولات ایرانی، لاستیک‌های باکیفیت خارجی نیز برای خودروهای شاسی بلند در بازار موجود است و قیمت انواع لاستیک در سایزهای مختلف از سایت همپا در جدول زیر مشاهده می‌شود؛

انتهای پیام

مرتبط با : همپا
نرم افزار حسابداری
آسیاتک
ایمالز
آریاک سفر
آیرومارت-کاماپرس
همراه مکانیک-کاماپرس
کاراپلاس-کاماپرس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز