راهنمای خرید لاستیک بارز + قیمت لاستیک بارز

لست سکند

فرمان‌پذیری خوب، یک اصل مهم برای خرید هر نوع لاستیکی است. به علاوه، یک تایر مناسب باید راحتی سرنشینان خودرو را به بهترین شکل فراهم کند. برخی تصور می‌کنند که ویژگی‌های خوب یک لاستیک صرفاً در برندهای خارجی قابل رویت است. این در حالی است که محصولات شرکت بارز به خوبی توانسته است رضایت مشتریان خود را در سال‌های اخیر به دست آورد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار لاستیک و تایر، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، بسیاری از افراد به دنبال خرید لاستیک بارز در فروش اینترنتی هستند. خرید اینترنتی این لاستیک، واسطه‌ها را حذف کرده و باعث صرفه‌جویی در وقت و زمان می‌شود. مجموعه لاستیک فروش، معتبرترین مرجع خرید انواع لاستیک خودرو در سراسر کشور است. در ادامه، به بررسی مزایای خرید لاستیک بارز پرداخته و قیمت انواع تایر از مجموعه لاستیک فروش ارائه می‌شود.

نمودار عملکرد تایرهای بارز

شرکت بارز برای معرفی بهتر انواع مختلف لاستیک‌های سواری خود، اقدام به ارائه یک نمودار کارآمد برای شرح عملکرد محصولات خود کرده است. محصولات رادیال سواری بارز، همه عملکردهای مهم یک تایر خوب را در این نمودار پوشش می‌دهد. در واقع، گروه صنعتی بارز تلاش کرده تا مجموعه کاملی از عملکردهای مورد انتظار از یک لاستیک با کیفیت را به مصرف‌کنندگان ارائه بدهد.

راز آسمان پایتخت

سمت چپ این نمودار نشان‌دهنده راحتی بیشتر سرنشینان و سمت راست نمودار، نشان‌دهنده فرمان‌پذیری بیشتر تایر است. در حقیقت، هر چه لاستیک اسپرت‌تر باشد، فرمان‌پذیری بهتری نیز دارد و برای مانورهای سریع مناسب‌تر است. با این حال، این تایرها انعطاف کمتری دارند و ممکن است بر روی راحتی سرنشینان تاثیر بگذارد.

منظور از فرمان‌پذیری خودرو چیست؟

فرمان‌پذیری خوب یک اتومبیل به این معناست که سیستم تعلیق خودرو به درستی کار می‌کند. برای داشتن فرمان‌پذیری خوب، چندین سیستم مکانیکی در خودرو باید عملکرد خوبی داشته باشند که مسلماً یکی از مهم‌ترین آنها، سیستم تعلیق است.

یکی از عوامل مهم و تاثیرگذار بر فرمان‌پذیری خودرو، مجهز بودن به دو جفت لاستیک‌ مناسب است. کوتاه بودن دیواره‌های لاستیک، باعث خشک‌تر شدن سواری خودرو می‌شود؛ اما به فرمان‌پذیری آن کمک می‌کند. به علاوه، انتخاب سایز مناسب برای خودرو یکی از عوامل مهم در فرمان‌پذیری است. تایرهایی که بیش از حد باریک یا پهن هستند، فرمان‌پذیری کمتری دارند.

همچنین، سلامت آج تایر بسیار اهمیت دارد ؛ چرا که نقش مهمی در ترمزگیری و نرمی فرمان ایفا می‌کند.

راحتی سرنشینان با خرید لاستیک‌های بارز

یکی از فاکتورهایی که بسیاری از رانندگان هنگام خرید تایر به آن توجه می‌کنند، کم سر و صدا بودن لاستیک است. این ویژگی احتمالاً در جاده‌های هموار و شهری چندان به چشم نمی‌آید. اما سر و صدای کم، نکته بسیار مهمی در رانندگی در بزرگراه‌ها و جاده‌های ناهموار است. با این حال، تمامی تایرها مقداری سر و صدا دارند و علت آن هم عبور هوا از بین آج آنها است.

همانطور که اشاره شد، لاستیک‌هایی که در سمت چپ نمودار قرار دارند، کمترین صدا را تولید می‌کنند و باعث افزایش راحتی سرنشینان می‌شوند. این مدل‌ها دیواره‌های بسیار نرمی دارند که موجب کم شدن ارتعاشات وارده به وسیله نقلیه می‌شوند. به علاوه، تمامی محصولات بارز مقاومت غلتشی بالایی داشته و باعث کاهش مصرف سوخت نیز خواهند شد.

لاستیک بارز و فروش اینترنتی

فروشگاه اینترنتی لاستیک فروش بیش از 20 سال سابقه در زمینه صنعت لاستیک و رینگ در بازار ایران را دارد. قیمت نازل، معرفی نزدیک‌ترین فروشگاه‌های معتبر، ارائه مشاوره رایگان و تخصصی و ارائه محصولات کاملاً استاندارد و با کیفیت از جمله ویژگی‌های این فروشگاه به شمار می‌رود.

در جدول زیر، قیمت برخی از تایرهای موجود در فروشگاه لاستیک فروش قابل مشاهده است؛

انتهای پیام

 

مرتبط با : لاستیک فروش
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز