راهنمای خرید سوییپر و جاروی صنعتی و مزایای آن

لست سکند

رعایت بهداشت و نظافت برای هرکسب و کاری امری ضروری است. یکی دیگر از انواع دستگاه‌های نظافت صنعتی سوییپر یا جاروی صنعتی است که قابلیت نظافت و مکش انواع زباله، از پسماندهای دورریختنی جامد تا ضایعات تولید را، در مساحت‌های مختلف از کوچک تا بزرگ دارد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار تجهیزات صنعتی، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، جاروهای محوطه که در دو نوع دستی و سرنشین‌دار تولید و عرضه می‌شوند، با استفاده از برس‌های میانی و کناری، به نظافت محیط‌های صنعتی می‌پردازد. این دستگاه انواع زباله‌های بزرگ و کوچک، پرز، خاک و … را در سطوح مختلفی مانند: آسفالت، موزاییک، بتن و … جمع‌آوری می‌کند.  هر مدل از دستگاه سوییپر یا جاروی صنعتی دارای حجم مخزن زباله و عرض برس میانی متفاوتی است که باعث متمایز شدن دستگاه‌ها از هم می‌شوند. این دستگاه با فیلتراسیون‌قوی سامانه برس‌زنی و مخزن‌های بزرگ امر نظافت را در محیط‌های صنعتی و بزرگ بسیار هموار کرده است.

سوییپر دستی یا سرنشین‌دار؟

سوییپرها دارای دونوع دستی و سرنشین‌دار یا خودرویی هستند. سوییپرهای دستی ابعاد کوچکتری نسبت به سوییپرهای خودرویی دارند و قابل استفاده در مسیرهای باریک و کم مساحت مانند راه‌پله‌ها  هستند. جاروی صنعتی دستی توسط یک نفر به صورت ایستاده هدایت می‌شود.

مدل دستی این دستگاه قادر به نظافت ۳ هزار مترمربع در ساعت است. سوییپرهای بزرگتر معمولا به شکل خودرویی یا سرنشین‌دار طراحی می‌شوند که قابلیت استفاده در محیط‌های بزرگ صنعتی را دارند.

راز آسمان پایتخت

در این نوع دستگاه فرد هدایت کننده بر روی صندلی دستگاه نشسته و سوییپر را هدایت می‌کند.  پنل کنترلی مدل‌های جدیدتر و پیشرفته‌تر این دستگاه بر روی فرمان قرار دارد که باعث دید بهتر و قدرت هدایت بیشتر برای فرد هدایت‌کننده سوییپر می‌شود.

جاروی صنعتی مکانیکی و باتری‌دار

سوییپرهای صنعتی از نظر نوع محرک دارای دو نوع مکانیکی یا باتری‌دار هستند. سوییپر مکانیکی فاقد موتور داخلی است و فرد هداییت کننده دستگاه را جابه‌جا کرده و با تکان دادن برس‌ها به نظافت محیط می‌پردازد.

از آنجا که در این مدل دستگاه از هیچ منبع انرژی مثل برق یا بنزین استفاده نمی‌شود، باعث ایجاد آلودگی در محیط نشده و به حفظ محیط‌زیست کمک شایانی می‌کند.

سوییپرهای باتری دار دارای موتور الکترونیکی هستند. این مدل دستگاه نیز به‌دلیل عدم‌استفاده از سوخت‌های فسیلی آلودگی ایجاد نکرده و دوست‌دار محیط زیست است. بدین جهت از این مدل جارو صنعتی در محیط‌های سرپوشیده و بسته  می‌توان استفاده کرد.

مزایای استفاده از سوییپر یا جارو صنعتی

خرید سوییپر و استفاده از آن موجب افزایش سرعت و کیفیت نظافت می شود. افزایش سرعت عمل منجر به صرفه‌جویی در مصرف آب و برق خواهد شد. سوپییر صنعتی با کاهش تعداد نیروی خدماتی تاثیر چشم‌گیری در کاهش هزینه‌ها و افزایش بهره‌وری دارد.

همچنین این دستگاه دارای طول عمر بالا بوده که سالیان متمادی می‌تواند مورد استفاده قرار بگیرد و در نهایت موجب بازگشت هزینه و سرمایه صرف شده می‌شود. این دستگاه در صنایعی مانند صنایع آهن، خودروسازی، نساجی، فولاد،چوب و کاغذ و… به‌کارگیری می‌شود.

خرید جاروی صنعتی از فلامک ماشین

افرادی که به دنبال خرید یک سوییپر یا جارو صنعتی معتبر و باکیفیت هستند، می‌توانند از محصولات شرکت فلامک ماشین استفاده کنند. این شرکت فعالیت خود را از سال ۱۳۷۳ آغاز کرده و در زمینه دستگاه‌های نظافت صنعتی و مکانیزه فعالیت می‌کند. امکان خرید از این شرکت هم به صورت آنلاین و هم به صوررت حضوری فراهم است.

انتهای پیام

 

مرتبط با : فلامک ماشین
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز