راهنمای خرید سفره یکبار مصرف

سفره یکبار مصرف-کاماپرس
ژیوار

این روزها، بسیاری از افراد و خانواده‌ها از انواع سفره یکبار مصرف در موارد متعددی همچون مهمانی‌های بزرگ، سفر، گردش و نظایر آن استفاده می‌کنند. این مسئله موجب شده که تولید‌کنندگان به تولید این محصول کاربردی در انواع گوناگون از نظر طرح ظاهری، جنس، ابعاد و قیمت اقدام کنند و همین موضوع موجب سردرگمی بسیاری از مشتریان شده است. از این رو بهتر است خرید سفره یکبار مصرف با آگاهی از انواع و کاربردهای آن صورت گیرد.

کاماپرس در این گزارش به ارائه اطلاعات مفید برای خرید سفره یکبار مصرف پرداخته است.

کاربرد سفره یکبار مصرف چیست؟

سفره یکبار مصرف در میان خانواده‌های ایرانی، یکی از کالاهای پرکاربرد و مصرفی محسوب می‌شود. استفاده از انواع سفره یکبار مصرف، به‌ویژه در شرایطی که تمیز کردن و شست وشوی سفره از نظر بهداشتی امکان‌پذیر نباشد، یک گزینه ایده‌آل و آسان محسوب می‌شود. از این رو از این سفره‌ها در مجالس و مهمانی‌های جمعی، گردشگاه‌ها و نظایر آن استفاده می‌شود.

مزایای خرید سفره یکبار مصرف که موجب محبوبیت آن شده است، شامل استفاده ساده و راحت، قیمت مناسب، عدم نیاز به تمیز کردن، حجم و وزن پایین، عدم نفوذپذیری در برایر مایعات، امکان برش در ابعاد دلخواه و برخورداری از طرح‌های متنوع و دلخواه است.

در هنگام خرید سفره یکبار مصرف به چه نکاتی توجه کنیم؟

برای تجربه خریدی هوشمندانه و به‌صرفه در هنگام تهیه سفره یکبار مصرف، بهتر است با ویژگی‌های این محصول آشنایی داشته باشید.

دریان سفر امید

برخی از نکات مهم برای خرید سفره یکبار مصرف در ادامه آمده است.

خرید سفره یکبار مصرف-کاماپرس

آشنایی با انواع سفره یکبار مصرف

در حال حاضر سفره‌های یکبار مصرف در انواع و جنس‌های متفاوتی طراحی و تولید می‌شود که در ادامه معرفی شده است.

سفره کاغذی: این نوع سفره یکبار مصرف با استفاده از ماده اولیه دستمال کاغذی با لایه‌ای از پلی اتیلن تولید می‌شود. این نوع سفره‌ها دارای ظاهری بسیار زیبا بوده و گزینه مناسبی برای مهمانی‌ها هستند.

سفره پلاستیکی: این سفره از پلاستیک درجه یک و پلی اتیلن ساخته شده و در ضخامت‌های گوناگون تولید می‌شود. این سفره‌ها برای پیک نیک و گردش مناسب هستند.

سفره شیشه‌ای: سفره‌های شیشه‌ای با ظاهری شفاف و براق تولید شده و از ضخامت بسیار بالایی برخوردارند. از این نوع سفره در تالارها و رستوران‌ها به‌عنوان رومیزی استفاده می‌شود.

سفره پلی استر: پلی استر یک نوع الیاف مصنوعی است که از حالتی بین کاغذ و پارچه برخوردار است. این سفره‌ها دارای ظاهر بسیار شکیل و زیبا بوده و برای مجالس رسمی مناسب هستند.

سفره پلیمری: این سفره‌ها با استفاده از مواد پلیمری درجه یک تولید شده و به سفره‌های تشریفاتی شهرت دارند. مزایای این نوع سفره شامل استحکام بالا، رنگ‌ و چاپ باکیفیت است.

سفره OPP: این سفره‌ها از نظر ضخامت مانند سفره‌های پلی اتیلنی است؛ با این تفاوت که این سفره‌ها بسیار شفاف بوده و به‌صورت طلقی است. این سفره‌ها با توجه به کیفیت و مواد اولیه به کار رفته در آن‌ها از قیمت بالاتری نسبت به سایر انواع سفره برخوردار است.

خرید سفره یکبار مصرف-کاماپرس

توجه به طرح و ظاهر سفره یکبار مصرف

در حال حاضر سفره یکبار مصرف در انواع ساده، مجلسی و حتی طلاکوب و نقره‌کوب طراحی و روانه بازار می‌شود. در هنگام خرید بهتر است محصول موردنظر خود را به تناسب کاربرد آن انتخاب کنید. به‌عنوان مثال می‌توانید از سفره‌های یکبار مصرف طرح‌دار در مهمانی‌ها و مجالس و از سفره‌های ساده که قیمت ارزان‌تری دارند، در سفر و گردش استفاده کنید.

بررسی ابعاد و اندازه سفره یکبار مصرف

سفره‌های یکبار مصرف با توجه به کاربرد آن‌ها در شرایط مختلف، در ابعاد و اندازه‌های متفاوتی تولید می‌شوند. این سفره‌ها به‌طور کلی با عرض بیش از 100 سانتی‌متر و در متراژهای متفاوتی در بازار موجود است. طبیعتا هرچه ابعاد و اندازه سفره یکبار مصرف بیش‌تر باشد، قیمت آن نیز بالاتر است. ابعاد این سفره‌ها معمولا بر روی بسته‌بندی آن‌ها درج شده است.

در حال حاضر، اکثر سفره‌های مجلسی در عرض‌های حدودی 120 سانتی‌متر و سفره‌های خانگی در عرض 30 سانتی‌متر تولید می‌شود.

قیمت سفره یکبار مصرف

یکی دیگر از فاکتورهای مهم در خرید سفره یکبار مصرف با توجه به میزان استفاده از این محصول، قیمت آن است. قیمت سفره یکبار مصرف به عوامل متعددی همچون مواد اولیه، متراژ، شرکت تولیدکننده، کیفیت محصول، خریده عمده یا خرد و نظایر آن بستگی دارد.

سانیا پلاست

شرکت تولیدی “سانیا پلاست” یک مجموعه تخصصی و معتبر در حوزه صنعت و تجارت است که با بهره‌مندی از دانش و تجربه سرمایه انسانی و همچنین انتقال تکنولوژی‌های نوین، به تولید انواع محصولات پلاستیکی مانند سفره یکار مصرف می‌‌پردازد.

با خرید سفره یکبار مصرف از سانیا پلاست می‌توانید از مزایایی همچون ضمانت کیفیت محصول، خدمات پشتیبانی و مشاوره رایگان، فروش عمده و خرد و ارسال سریع و زودتر از موعد بهره‌مند شوید. ضمن این‌که تمامی محصولات این مجموعه به‌صورت مستقیم و بدون دخالت واسطه‌های تجاری، با بهترین قیمت به ‌دست خریداران می‌رسد.

انتهای پیام

مرتبط با : سانیا پلاست
نهال گشت
تهران آهن
آژانس هرمس 724
سبیت
روکش مارال
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز