راهنمای بازدید از محبوب ترین جاذبه های تور دبی

ژیوار

دبی، پرجمعیت‌ترین شهر امارات متحده عربی است که در 20 سال اخیر، رشد قابل توجهی در صنعت گردشگری داشته است. به طوری که فرودگاه دبی در حال حاضر به عنوان یکی از پرترددترین فرودگاه‌های دنیا شناخته می‌شود. همچنین، در 6 ماه نخست سال 2022 بیش از 7 میلیون گردشگر به این شهر سفر کردند.

به گزارش کاماپرس، در سال‌های اخیر تور دبی به دلیل وجود مراکز خرید بزرگ و فراوان، جاذبه‌های تاریخی و تفریحات آبی بسیار مورد توجه گردشگران قرار گرفته است. محبوبیت این شهر موجب شده تا با لقب‌ «عروس خلیج فارس» و «پایتخت خرید خاورمیانه» شناخته شود. در ادامه، مشهورترین جاذبه‌هایی که باید در تور دبی از آنها بازدید کنید، معرفی خواهد شد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، تلگرام و توییتر کاماپرس را دنبال کنید.

جاذبه های گردشگری دبی-کاماپرس

برج خلیفه؛ مرتفع‌ترین سازه دنیا

ارتفاع این برج 830 متر است. در طبقه 124 برج خلیفه یک بالکن شیشه‌ای وجود دارد که علاوه بر چشم‌انداز فوق‌العاده، مکانی عالی برای ثبت تصاویر زیبا است. برج خلیفه مجموعاً 163 طبقه دارد. بلندترین مسجد جهان و بلندترین استخر شنای دنیا نیز در این برج قرار دارد.

دریان سفر امید

بهترین زمان بازدید از برج خلیفه در تور دبی هنگام طلوع و غروب خورشید است. در این زمان، می‌توانید زیباترین عکس‌ها را از خودتان در اینجا ثبت کنید. با خرید بلیط استاندارد می‌توان از طبقات 124 و 125 برج بازدید کنید. قیمت این بلیط بین 159 تا 234 درهم است. اگر قصد بازدید از طبقه 148 برج را دارید باید مبلغی بین 398 تا 543 درهم را بپردازید. برای رسیدن به برج خلیفه می‌توانید با خط متروی قرمز رنگ سفر کنید و در ایستگاه برج خلیفه پیاده شوید.

با بازدید از موزه آینده به آینده سفر کنید!

این موزه شگفت‌انگیز در سال 2022 میلادی افتتاح شد. با بازدید از این موزه می‌توانید بخشی از فناوری‌ها، نوآوری‌های آینده را به صورت شبیه‌سازی شده ببینید. در اینجا سفر فضایی نیز برای بازدیدکنندگان، شبیه‌سازی می‌شود و آنها می‌توانند این تجربه جذاب را بیشتر درک کنند. موزه آینده به عنوان یکی از 14 موزه زیبای جهان در مجله نشنال جئوگرافیک معرفی شده است. قیمت بلیط ورودی برای هر نفر ۱۴۵ درهم است. به کودکان، معلولین و سالمندان اماراتی نیز بلیط رایگان تعلق می‌‌گیرد. با متروی خط قرمز می‌توانید راحت‌تر به این موزه برسید.

جاذبه های گردشگری دبی-کاماپرس

دبی مال؛ بهشت عاشقان خرید در تور دبی

اگر عاشق خرید کردن هستید، گشت و گذار در بزرگ‌ترین مرکز خرید جهان یعنی دبی مال، شما را شگفت‌زده خواهد کرد. وسعت این مرکز خرید به اندازه 50 زمین فوتبال است و طراحی بسیار جذابی دارد. در این مرکز خرید، چند جای دیدنی وجود دارد که برای عکاسی گزینه مناسبی هستند. آبشار دبی مال یکی از این مکان‌ها است که بیش از 24 متر ارتفاع دارد. همچنین، بزرگ‌ترین آبنبات‌فروشی دنیا نیز در این مرکز خرید قرار دارد. مرکز تفریحی دبی مال شامل سرگرمی‌هایی چون تم پارک، اسکی‌سواری، شهربازی و… می‌شود. ساعت بازدید از دبی مال، شنبه تا دوشنبه از 10 صبح تا 12 شب و سه شنبه تا جمعه از 10 صبح تا 11 شب است. این مرکز خرید بزرگ، جنب برج خلیفه و در خیابان شیخ زاید قرار دارد.

دهکده جهانی دبی؛ سفری جذاب به تاریخ ملل مختلف

با بازدید از دهکده جهانی دبی احساس می‌کنید که تمام دنیا را دیده‌اید. شما می‌توانید در اینجا با تاریخ و فرهنگ بیش از 90 کشور دنیا در خاورمیانه، اروپا، آمریکا و آسیای دور آشنا شوید. در دهکده جهانی امکان خرید صنایع دستی و غذاهای محبوب این کشورها را نیز دارید. در دهکده جهانی دبی، سالانه بیش از 1200 جشن و فستیوال برگزار می‌شود که برای گردشگران تور دبی جالب توجه است. اگر خوش شانس باشید می‌توانید در کنسرت‌های رایگان اینجا نیز شرکت کنید. دهکده جهانی دبی، لقب بزرگ‌ترین منطقه تفریحی، گردشگری، هنری، فرهنگی و خانوادگی جهان را از آن خود کرده است. این مکان تنها از آبان تا اسفندماه باز است. قیمت بازدید از دهکده جهانی 20 درهم امارات بوده و افراد زیر 3 سال و بالای 65 سال می‌توانند به صورت رایگان از این جاذبه دیدن کنند. ساعت بازدید در روزهای دوشنبه تا پنجشنبه از ساعت 16 تا 24 و جمعه تا یکشنبه از ساعت 16 تا 1 بامداد است. دهکده جهانی در خروجی ۳۷ جاده شیخ محمد زاید قرار دارد.

جاذبه های گردشگری دبی-کاماپرس

بهترین قیمت تور دبی 1402

آژانس مسافرتی آریاک سفر بیش از 20 سال تجربه درخشان در صنعت گردشگری را دارد. شما می‌‌توانید بلیط هواپیما، ویزا، تور، هتل و… مورد نظر خود را با مناسب‌ترین قیمت و بهترین خدمات از این مجموعه خریداری کنید. خدمات آریاک سفر به صورت حضوری و آنلاین به مشتریان ارائه می‌شود.

انتهای پیام

مرتبط با : آریاک سفر
نهال گشت
سبیت
تهران آهن
روکش مارال
آژانس هرمس 724
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز