دیگنیتی پرایم برای دومین بار در بورس کالا عرضه شد

پس از گذشت حدود یک ماه، گروه بهمن خودرو دیگنیتی پرایم را برای دومین بار در بورس کالا عرضه کرد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بورس کالا، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، متقاضیان می‌توانند تا ساعت 17 امروز، چهارشنبه 30 شهریورماه، برای خودرو دیگنیتی پرایم در بورس کالا ثبت سفارش کنند  که هر کدملی صرفا یکبار می‌تواند این کار را انجام دهد.

در دومین عرضه گروه بهمن 38 دستگاه دیگنیتی سفید با تریم مشکی، 38 دستگاه دیگنیتی سفید با تریم قرمز، 38 دستگاه دیگنیتی مشکی با تریم مشکی همچنین دیگنیتی مشکی با تریم قرمز در بورس کالا با قیمت پایه 821 میلیون و 500 هزارتومان عرضه می‌شوند.

شرایط خرید خودرو دیگنیتی پرایم از بورس کالا

افرادی که در طرح‌های قبلی موفق به خرید شده‌اند امکان ثبت سفارش ندارند و از متقاضیان خرید این خودرو پیش‌دریافتی به میزان 30درصد گرفته خواهد شد. خریداران نهایی دیگنیتی پرایم از بورس کالا باید 9 درصد مالیات ارزش افزوده همچنین سایر هزینه‌ها را در زمان تسویه مبلغ خودرو بپردازند. از سایر هزینه‌ها همچنین می‌توان به مالیات و عوارض شماره‌گذاری، هوشمندسازی کارت خودرو، خدمات پست و… اشاره کرد.

آریاک سفر

پس از تسویه مبلغ خودرو خریداران نهایی تنها ده روز برای ارائه مدارک فرصت دارند و اگر کوتاهی در این امر صورت گیرد تمامی مسئولیت‌ها برعهده فرد خواهد بود. لازم به ذکر است در شرایط دیرکرد تحویل مدارک، جریمه دیرکرد و سودمشارکت به فرد تعلق نخواهد گرفت. گفتنی است سررسید قرارداد سلف و موعد تحویل خودرو از سوی گروه بهمن 30 آبان 1401 اعلام شده است.

مشخصات دیگنیتی پرایم

از مشخصات دیگنیتی پرایم گروه بهمن می‌توان وزن 1570 کیلوگرمی، ارتفاع 1645 میلی‌متری، موتور 1.5 لیتری توربوشارژ، قدرت 148 اسب بخار در محدوده 5 هزار و 600 دور بر دقیقه، گشتاور 220 نیوتن‌متر در محدوده هزار و 800 دور بر دقیقه، جعبه‌دنده سی‌وی‌تی و … را نام برد.

انتهای پیام

 

مرتبط با : بورس کالای ایرانگروه بهمن
نرم افزار حسابداری
آیرومارت-کاماپرس
کاراپلاس-کاماپرس
ایمالز
آسیاتک
همراه مکانیک-کاماپرس
آریاک سفر
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز