دورخیز بیت کوین برای کانال 55 هزار دلاری!

قیمت بیت کوین این روزها مدام اوج می‌گیرد و امروز توانست به مرز 45 هزار و 908 دلاری برسد. آمارها از رشد قیمتی 424 دلاری این رمزارز معروف نسبت به آخرین قیمت دیروز حکایت می‌کند. برخی کارشناسان معتقدند که هنوز روزهای خوب بیت کوین از راه نرسیده و این ارز دیجیتالی کانال‌های قیمتی بالاتری را تجربه خواهد کرد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار رمزارزها اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، در حال حاضر مجموعه ارزش بازار جهانی هزار و 850 میلیارد دلار برآورد شده که 50 درصد از این مقدار متعلق به بیت کوین است. طبق اعلام کوین دسک، با عبور قیمت بیت کوین از مرز 45 هزار دلاری در روز دوشنبه، بازار ارزهای دیجیتال وضعیتی صعودی به خود گرفت.

کندل قیمت بیت کوین برای اولین بار، از آوریل 2020، میانگین متحرک 200 روزه را به سمت بالا شکسته و از آن عبور کرده است. آخرین بار چنین اتفاقی قبل از آغاز روند صعودی گسترده اخیر، در بازار ارزهای دیجیتال رخ داد. به گفته توماس لی، یکی از مدیران شرکت فاند استارت، با توجه به عبور قیمت بیت کوین از میانگین متحرک 200 روزه، تصور می‌شود روند صعودی این رمزارز تا پایان سال پرقدرت ادامه پیدا خواهد کرد.

با عبور موفقیت آمیز این ارز دیجیتال از میانگین 200 روزه، نرخ بازدهی آتی بیت کوین مجددا صعودی شده و شاخص‌های تکنیکال مقاومت کلیدی بعدی را در محدوده 50 تا 55 هزار دلار برآورد می‌کنند.

آریاک سفر

بیت کوین عامل اتحاد جهانی

بیت کوین بخشی از این شروع صعود قیمتی خود را مدیون طرفداری برخی چهره‌های مطرح جهانی، مثل ایلان ماسک، مدیرعامل تسلا و جک دورسی، مدیرعامل توئیتر و اسکوئر، است.

طی چند روز اخیر مجددا جک دورسی از بیت کوین حمایت کرده و آن را وسیله‌ای برای متحد کردن کشورها دانسته است. البته پیش از این هم دورسی چنین حمایتی را از بیت کوین، در کنفرانس این رمزارز، به عمل آورده بود.

نرم افزار حسابداری
آیرومارت-کاماپرس
کاراپلاس-کاماپرس
همراه مکانیک-کاماپرس
آسیاتک
ایمالز
آریاک سفر
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز