دلار کانال 28 هزارتومان را حفظ کرد/ گرانی 200 تومانی در روز تعطیل بازار ارز هرات

قیمت دلار در بازار غیررسمی ارز تهران امروز پنجشنبه سوم مهرماه 1399 در کانال 28 هزارتومانی باقی ماند و حتی در این کانال 200 تومان پیشروی کرد.

به گزارش کاماپرس، سیاست گذار بازار ارزی کشور یعنی بانک مرکزی – اگر دخالت های دولت را در امور و وظایف این بانک نادیده بگیریم – روزهای سختی در پیش دارد چرا که دلار دیگر مدتیست هیچ مرزی را با سختی پشت سر نمی گذارد.

امروز نیز با وجود تعطیلی بازار ارز هرات ، دلار در تهران با اهرم افزایش حواله نرخ درهم شیب صعودی داشت و تقاضا نیز در بازار کم و بیش با افزایش مواجه بود.رئیس کل بانک مرکزی از تلاش این بانک برای مهار تورم سخن گفته اما این سخنان دیگر تاثیر فوری و معناداری بر بازار ارز ندارد.

گرانی 200 تومانی دلار

بنا به اعلام دنیای اقتصاد قیمت دلار امروز با افزایش ۲۰۰ تومانی همراه شد و به ۲۸,۱۵۰ (بیست و هشت هزار و یکصد و پنجاه) تومان رسید بنابراین نرخ اسکناس آمریکایی نسبت به روز قبل ، ۰.۷۱ درصد رشد داشته است.

آریاک سفر

یورو هم امروز با کاهش ۰.۰۶ درصدی، از ۳۲,۶۳۱ (سی و دو هزار و ششصد و سی و یک) تومان به ۳۲,۶۱۲ (سی و دو هزار و ششصد و دوازده) تومان رسید.

در بازار امروز پوند نسبت به روز قبل ، با ۸ تومان کاهش، ۳۵,۵۶۶ (سی و پنج هزار و پانصد و شصت و شش ) تومان نرخ گذاری شد. همچنین درهم امارات (حواله) با افزایش ۱.۰۲ درصدی نسبت به روز قبل ، ۷,۸۰۰ (هفت هزار و هشتصد ) تومان معامله شد.

لیر ترکیه امروز با افزایش ۰.۸۹ درصدی، از ۳,۶۶۱ (سه هزار و ششصد و شصت و یک ) تومان به ۳,۶۹۴ (سه هزار و ششصد و نود و چهار ) تومان رسید.در بازار امروز دلار کانادا نسبت به روز قبل ، با ۳۶ تومان کاهش، ۲۰,۸۸۱ (بیست هزار و هشتصد و هشتاد و یک ) تومان نرخ گذاری شد.

برای دسترسی سریعتر به اخبار مهم  روز، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

انتهای پیام

نرم افزار حسابداری
آسیاتک
ایمالز
آریاک سفر
همراه مکانیک-کاماپرس
آیرومارت-کاماپرس
کاراپلاس-کاماپرس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

2 دیدگاه برای “دلار کانال 28 هزارتومان را حفظ کرد/ گرانی 200 تومانی در روز تعطیل بازار ارز هرات

  1. مرتضی گفته:

    دشمن داخلی و ضد انقلاب در پروسه تورم و افزایش قیمت دلار دست دارد تا مردم را به خیابان ها بکشاند و حکومت را به زانو دراورد و ممکلت را تسلیم آمریکا کند وگرنه مگه میشه یک شبه این قیمت ها عوض بشه؟ ملت مگه بچه اند؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز