در این کشورها بدون شغل زندگی کنید

ژیوار

با افزایش هزینه‌های زندگی در کشورهایی مانند ایالات متحده، افراد بیشتری به دنبال کشف مقاصد جدید و مقرون به صرفه برای زندگی هستند. لازم به ذکر است که زندگی در برخی از این کشورها به قدری اقتصادی است که شاید بتوان شغل خود را رها کرد و یا فقط به صورت نیمه وقت کار کرد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، تلگرام و توییتر کاماپرس را دنبال کنید.

پاناما

این کشور در صدر فهرست بهترین کشورهای جهان برای بازنشستگی قرار دارد؛ به آن معنا که می‌تواند گزینه خوبی برای زندگی فوق ارزان باشد. هزینه زندگی در پاناما کمتر از نصف هزینه زندگی در ایالات متحده بوده و برابر با ۱۱ هزار دلار برای هر نفر است‌. به علاوه اجاره مسکن تنها ۵۸۸ دلار در ماه و غذا تنها ۳۶۵ دلار خرج برمی‌دارد. از سوی دیگر این کشور در مرکز قرار داشته و از این رو از آب و هوای معتدل و سواحل فوق‌العاده بهره‌مند است.

بیشتر بخوانید:

دریان سفر امید

کاستاریکا

این کشور که در آمریکای مرکزی واقع شده، علی‌رغم تمام ویژگی‌های فوق‌العاده‌اش به جیب شما صدمه‌ای نمی‌زند. هزینه زندگی در کاستاریکا حدود هزار دلار در ماه و اجاره بها هر نفر تقریبا ۴۴۰ دلار است. علاوه بر این خدمات درمانی در این کشور بسیار ارزان بوده و زیبایی‌های طبیعی بی‌شماری را در اختیار می‌گذارد.

مکزیک

بسیاری از افراد پس از بازدید از شهرهای توریستی و شلوغ این کشور از اقامت در آن صرف نظر می‌کنند اما مکزیک چیزهای بیشتری برای ارائه دارد. هزینه زندگی در آنجا برابر با ۷۸۶ دلار در ماه و متوسط اجاره ۳۵۴ دلار بوده و خدمات درمانی نیز بسیار مقرون به صرفه است.

پرتغال

این کشور با هزینه تخمینی هزار و ۷۳ دلار در ماه برای هر نفر، یکی از محبوب‌ترین مقاصد مهاجران ایالات متحده به شمار می‌رود. پرتغال در مقایسه با اسپانیا بسیار کوچک است، اما به همان اندازه از فرهنگ، هنر و جذابیت‌های طبیعی بهره‌مند است. مهم‌تر از همه حمل و نقل عمومی این کشور در رتبه دوم جهانی قرار دارد و این بدان معناست که ممکن است هرگز در پرتغال مجبور به خرید ماشین نباشید.

کلمبیا

این کشور در نزدیکی دریای کارائیب، اقیانوس آرام و جنگل‌های بارانی آمازون، علاوه بر تنوع زیستی غنی از هزینه‌های باورنکردنی برخوردار شده است. هزینه زندگی در کلمبیا با ۵۴۶ دلار در ماه تقریبا یک چهارم هزینه زندگی در ایالات متحده بوده و هزینه اجاره، غذا و حمل و نقل به میزان قابل توجهی کمتر از آن چیزی است که انتظار می‌رود.

انتهای پیام

نهال گشت
آژانس هرمس 724
روکش مارال
سبیت
تهران آهن
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز