دریافت گواهی تمکن مالی برای اخذ ویزا چه شرایطی دارد؟

گواهی تمکن مالی یکی از ضروری‌ترین مدارک به هنگام اخذ ویزا برای برخی از کشورها، به حساب می‌آید. در هر حال مهاجرت شما به هر دلیلی که باشد این سند جزو یکی از مدارک حیاتی و تاثیرگذار در دریافت ویزا به‌شمار می‌رود.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ مهاجرت، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

نامه تمکن مالی یا گواهی تمکن مالی یک نامه از سمت بانک برای مشتری است که در این نامه وضعیت حساب، مقدار موجودی، میزان تمکن یا استطاعت و اطلاعات شخص دارنده حساب ذکر می‌شود. نامه تمکن مالی معمولا به زبان انگلیسی از سمت بانک ارائه می‌شود اما بعضی از بانک‌ها این گواهی را به زبان فارسی نیز صادر می‌کنند.

کاماپرس در این مطلب با توضیحات جامعی از چگونگی دریافت و تهیه صدور گواهی تمکن مالی بانک سامان شما را از مزایای آن آشنا خواهد کرد.

آریاک سفر

صدور گواهی تمکن مالی بانک سامان

در صورتی که متقاضی ارائه گواهی تأییدیه موجودی سپرده‌های خود نزد بانک به سفارتخانه‌ها، دانشگاه‌ها و دیگر نهادها در داخل یا خارج از کشور هستید، به درخواست شما گواهی تمکن صادر و در اختیار نهادهای موردنظر قرار می‌گیرد.

مزایا

امکان اعلام مانده تمام سپرده‌های مشتری در گواهی تمکن، امکان دریافت گواهی تمکن به دو زبان فارسی  و انگلیسی و امکان صدور گواهی تمکن بر اساس نوع ارز مورد درخواست مشتری از جمله مزایای دریافت گواهی تمکن مالی بانک سامان است.

خوب است بدانید، در گواهی یادشده مانده سپرده‌ها، معدل موجودی و گردش حساب، حسب درخواست مشتری درج می‌شود. تمامی مشتریان (حقیقی و حقوقی) می‌توانند نسبت به دریافت گواهی تمکن اقدام کنند. همچنین می‌توانید با مراجعه به شعب بانک سامان نسبت به درخواست گواهی تمکن اقدام کنید.

انتهای پیام

مرتبط با : بانک سامان
نرم افزار حسابداری
همراه مکانیک-کاماپرس
ایمالز
آیرومارت-کاماپرس
کاراپلاس-کاماپرس
آسیاتک
آریاک سفر
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز