درخشش کت و شلواری در حد المپیک بر قامت پرچمدار کاروان المپیکی ایران

زاگرس پوش صمد نیکخواه بهرامی

زاگرس پوش برند فاخر البسه ایرانی ، کت و شلواری در حد المپیک به صمد نیکخواه بهرامی کاپیتان تیم ملی بسکتبال و پرچمدار ایران در المپیک 2020 اهدا کرده است تا این ورزشکار با اخلاق در مراسم افتتاحیه المپیک در خوش پوشی چشم‌ها را خیره کند. نیکخواه بهرامی درآمد 100 میلیونی اسپانسری برند زاگرس پوش در المپیک 2020 توکیو را به صورت یکجا به موسسه خیریه بهنام دهش پور اهدا کرده است.

به گزارش کاماپرس، به زودی شاهد آغاز رقابت‌های المپیک 2020 توکیو خواهیم بود؛ رویدادی که از نظر عظمت و اهمیت در جهان همتایی ندارد. کاروان ورزشی ایران نیز تا چند روز دیگر روانه این مسابقات خواهد شد تا از اعتبار ورزش ایران در این مسابقات دفاع کند.

مراسم گشایش مسابقات المپیک یکی از زیباترین و باشکوه ترین رویدادهای جهان است که میلیون‌ها نفر از سراسر جهان این مراسم را به صورت زنده تماشا می‌کنند.

رژه تیم‌های حاضر در این رقابت‌ها نقطه اوج این مراسم است و به همین دلیل آراستگی و خوش پوشی ورزشکاران در این رژه از اهمیت خاصی برخوردار است.

امسال رقابت‌های المپیک 2020 توکیو با یکسال تاخیر به دلیل کرونا از یکم تا هفدهم مرداد ماه 1400 برگزار می‌شود و پرچمدار کاروان ایران در این مسابقات، صمد نیکخواه بهرامی کاپیتان تیم ملی بسکتبال ایران است.

آریاک سفر

این ورزشکار با اخلاق و خوش قد و قامت به همراه سایر اعضای کاروان المپیکی ایران در رژه افتتاحیه این مسابقات کت و شلوار ایرانی برند زاگرس پوش را به تن می‌کنند تا کیفیت، خوش پوشی و آراستگی ایرانیان با برندی ایرانی در معرض تماشای صدها میلیون بیننده از سراسر جهان قرار گیرد.

نیکخواه بهرامی در یک اقدام انسان دوستانه درآمد اسپانسری برند زاگرس پوش در المپیک 2020 توکیو را به صورت یکجا به موسسه خیریه بهنام دهش پور اهدا کرد.

شایان ذکر است زاگرس پوش به  عنوان حامی لباس رسمی ورزشکاران ایران در المپیک توکیو انتخاب شده است.

رحیم چگنی مدیرعامل زاگرس پوش با بیان این که این برند با افتخار اسپانسری لباس رسمی ورزشکاران مرد ایرانی حاضر در المپیک توکیو را به عهده دارد، اظهار کرد: صمد نیکخواه بهرامی با اهدای مبلغی که از سوی زاگرس پوش بابت تبلیغات این برند در المپیک به وی تعلق گرفت، به موسسه خیریه بهنام دهش پور، عظمت روح خود را به نمایش گذاشت.

کمپین المپیک همدلی

چگنی همچنین با اشاره به راه اندازی کمپین المپیک همدلی، توسط شرکت زاگرس پوس توضیح داد: در این کمپین خوش پوش ترین ورزشکار المپیکی مرد ایران توسط مردم برگزیده خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: کت و شلوار فرد منتخب در یک مزایده فروخته شده و مبلغ آن به یک موسسه خیریه اهدا می‌شود.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار مهم روز، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

نرم افزار حسابداری
آریاک سفر
کاراپلاس-کاماپرس
ایمالز
آیرومارت-کاماپرس
همراه مکانیک-کاماپرس
آسیاتک
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز