دبی ؛ مقصد بعدی ایرانی‌ها برای تزریق واکسن کرونا ؟

اکسپوی 2020 دبی

اکسپوی 2020 دبی مهرماه امسال شاهد حضور ده‌ها میلیون بازدیدکنندگان از سراسر جهان خواهد بود؛ بازدیدکنندگانی که مسئولان نمایشگاه خود را برای تزریق واکسن کرونا به آنها آماده کرده‌اند.

به گزارش کاماپرس، بزرگترین رویداد منطقه خاورمیانه و حتی آسیا و جهان 28 مهرماه امسال – 20 اکتبر 2021 – با یک سال تاخیر در دبی برگزار می‌شود و متولیان این نمایشگاه به منظور آسوده کردن خاطر بازدیدکنندگان، قول واکسینه کردن آنها در برابر کرونا را داده اند.

با توجه به کندی روند تزریق واکسن کرونا در ایران و اتفاقاتی نظیر راه افتادن تور واکسن کرونا به ارمنستان، شاید این رویداد نیز برای ایرانیان تبدیل به فرصتی برای تزریق واکسن کرونا شود.

باید منتظر ماند و دید در ماه های باقی مانده تا آغاز این رویداد واکسیناسیون کرونا در ایران شتاب مناسبی خواهد گرفت یا خیر و چنانچه این اتفاق به هر دلیلی نیفتد و روند کج دار و مریز کنونی واکسیناسیون ادامه یابد ، راه افتادن تورهای اکسپو از ایران به مقصد دبی با خدمت جانبی تزریق واکسن، کاملا قابل پیش بینی است.

تزریق 60 میلیون واکسن کرونا در اکسپو دبی

آریاک سفر

رییس اتاق بازرگانی ایران و امارات نیز، تمهیدات گسترده امارات برای ایمن سازی مشارکت کنندگان و بازدیدکنندگان پرشمار اکسپوی 2020 دبی در برابر کرونا را تشریح کرده و در این باره گفته است؛ طبق پیش بینی ها حدود ۲۵ تا ۴۰ میلیون بازدیدکننده در اکسپو حاضر می شوند. این نمایشگاه از مهر ماه ۱۴۰۰ تا فروردین ۱۴۰۱ برگزار می‌شود. هزینه صورت گرفته توسط مسئولان دوبی برای برگزاری این رویداد ۴۲ میلیارد دلار برآورد می شود و به رغم کرونا، تلاش شده شرایط برای حضور بازدیدکنندگانی از ۱۹۰ کشور جهان فراهم شود. ضمنا ۶۰ میلیون دوز واکسن برای بازدیدکنندگان در اکسپو عرضه خواهد شد.

اخبار و ویدئوهای مرتبط :

اکسپوی دبی فرصتی برای تبلیغ محصولات و زیرساخت های ایران

فرشید فرزانگان با اشاره به هزینه ۹ میلیون دلاری غرفه ایران در اکسپو امسال افزود: تلاش شده است که در این بخش نشانه‌هایی از فرهنگ و تاریخ ایران به نمایش گذاشته شود و شرکت‌های ایرانی با امکان تبلیغ محصولات و زیرساخت‌های خود، برای همکاری با شرکت‌های بین المللی دنیا آمادگی لازم را پیدا کنند. بخش ایران در مرداد ماه رسما تحویل خواهد شد و با حضور مقامات وزارت صمت، فعالان بخش خصوصی و اتاق‌های بازرگانی، بخش ما قطعا یکی از مهم‌ترین و بهترین بخش‌ها در میان تمام کشورهای شرکت کننده در اکسپو خواهد بود.

غرفه ایران از مهم ترین بخش های اکسپوی دبی 2020 است

وی تصریح کرد: امروزه پس از المپیک و جام جهانی، اکسپو بزرگترین رویداد بین المللی به شمار می‌رود که فرهنگ ملل در آن عرضه شده و تلاش می‌شود برای مشکلات جهانی، راهکارهایی کلان با حضور تمامی کشورها ارائه شود. ایران در اکسپوهای اخیر حضوری پررنگ داشته و در دوبی نیز بخش مربوط به ایران یکی از مهم‌ترین غرفه‌ها خواهد بود.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار مهم روز، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

انتهای پیام

نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز