خوشبوترین عطرها برای کودکان

ژیوار

انتخاب عطر برای کودکان دارای حساسیت‌ها و ظرافت‌های ویژه‌ای است. عطرهایی که مخصوص کودکان تولید می‌شود، ترکیبات خاصی دارند که باعث ایجاد حساسیت و آسیب نمی‌شود. برای مثال در  فرمولاسیون عطرهای کودکان از پارابن و الکل استفاده نمی‌شود. در نتیجه نمی‌توان صرفا بر اساس فاکتورهایی مثل بو و ماندگاری، برای کودکان عطر انتخاب کرد. فروشگاه‌های اینترنتی علاوه بر صرفه‌جویی در زمان، با بررسی ترکیبات و ویژگی‌های هر عطر، امکان انتخاب بهترین عطر کودک را فراهم می‌کنند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

کاماپرس در ادامه با بررسی فروشگاه‌های اینترنتی به معرفی عطرهای مناسب کودکان می‌پردازد:

عطر کودکان بیبی کالکشن مارتین میکالف

مارتین میکالف برای جشن گرفتن تولد نوه خود، مجموعه جدید عطرهای مخصوص کودکان را ایجاد کرد. این سری در سال 2016 وارد بازار شده است. این عطر محصول کشور فرانسه است و در حجم 90 میلی‌لیتر عرضه می‌شود.

عطرهای کودکان مارتین میکالف بدون الکل تولید می‌شوند. رایحه استفاده شده در این محصولات آرام و ظریف است و بینی حساس کودکان را اذیت نمی‎کند. بطری‌ها به همراه یک خرگوش عروسکی عرضه می‌شوند. این عطر در رایحه گلی میوه‌ای دسته‎بندی می‌شود. بوی این عطر خنک است و قابل استفاده در تمام فصول سال است.

دریان سفر امید

ادو پرفیوم کودکان یلو برد دیزنی

عطر انگری بردز زرد از سری محصولات برند اسپانیایی ایر وال اینترنشنال است که یکی از پیشگامان و اولین تولیدکنندگان در زمینه عطر کودک است. نت ابتدایی این عطر با رایحه‌های دریایی و مرکبات شروع می‌شود. نت‌های میانی ترکیبی از شکوفه‌های پرتقال و ادویه‌ها است که تداعی‌گر طراوت بهاری است. در نهایت نت‌های پایانی با عطر کهربا و ویتور ماندگار می‌شوند.

این عطر جزو رایحه‌های چوبی ادویه‌ای دسته‌بندی می‌شود و برای استفاده در هر چهار فصل سال مناسب است. این عطر دارای رایحه خنک، ترش و تلخ و است و برای استفاده پسرها مناسب است. عطر انگری برزد زرد در حجم 50 میلی‌لیتر عرضه می‌شود.

ادو تویلت کودکان هلو کیتی رد دیزنی

عطر هلو کیتی محصول کشور فرانسه است که یکی دیگر از عطرهای مناسب کودکان است. این عطر دارای رایحه خنک و شیرین است و برای استفاده در فصول طراحی شده است. این ادوتویلیت در شبشه قرمز رنگ و به حجم 100 میلی‌لیتر تولید می‌شود.

نت‌های ابتدایی این عطر رایحه سیب، پرتقال و گریپ فروت است. بعد از گذشت مدت زمانی از اسپری کردن، نت‌های میامی بنفشه و مگنولیا پدیدار می‌شوند. در رایحه پایانی وانیل، شکلات و کاپوچینو ماندگار می‌شود.

عطر کودکان پور آنفان کرید

این عطر فرانسوی در سال 2015 تولید شد و به بازار عرضه شد. در زبان فرانسوی آنفان به معنی کودک و طفل است. این عطر دارای رایحه مرکباتی و میوه‌ای است و در فرمولاسیون آن الکل استفاده نشده است و مخصوص کودکان است.

عطر آنفان کرید در حجم 100 میلی‌لیتر تولید می‌شود. این عطر جزو گروه بویایی گلی میوه‌ای دسته‌بندی می‌شود. این محصول با داشتن رایحه خنک، ترش و شیرین برای استفاده در فصول بهار، تابستان و پاییز مناسب است.

ادو تویلت کودکان مینیون دیزنی

عطر مینیون یکی دیگر از محصولات شرکت ایر وال اینترنشنال است که از پیشگامان تولید عطرکودکان است. این عطر در حجم 100 میلی‌لیتر و با طراحی مینیون برای کودکان تولید می‌شود. این عطر جزو گروه‌های بویایی گیاهی مرکباتی دسته‌بندی می‌شود.

نت‌های ابتدایی این عطر شامل ترخون، لیمو و ترنج است که تداعی‌گر شادی و نشاط کودکانه است. نت‌های میانی بعد از گذشت مدت زمانی از اسپری کردن پدیدار می‌شوند. نت میانی شامل شامل سیب سبز است که یادآور طراوت بهاری است. در آخر نت پایانی با عطر وانیل و کهربا ماندگار می‌شود.

نویسنده: شیرین غفاری

انتهای پیام

نهال گشت
آژانس هرمس 724
تهران آهن
سبیت
روکش مارال
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز