خرید خودرو با چند کلیک در وبسایت همراه مکانیک

شرایط اقتصادی کنونی باعث شده تا مردم برای ذخیره ارزش پول خود به خرید خودرو روی بیاورند. گروهی هم واقعا به خودرو نیاز دارند و به همین منظور دنبال یک ماشین متناسب با بودجه خود هستند. البته نمی‌توان خرید خودرو را کار آسانی دانست، این کار نیاز به تجربه دارد و بهتر است حتما با حضور کارشناسان خبره انجام شود.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار خودرو، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، این روزها با رشد روز افزون نرخ دلار و شرایط سیاسی شکل گرفته، قیمت خودرو روز به روز در حال افزایش است. در چنین شرایطی برخی از افراد با عجله و بدون داشتن اطلاعات کافی اقدام به خرید خودرو مورد نظر خود از افراد ناشناس می‌کنند. معمولا خرید اتومبیل به این شکل عواقب خوبی ندارد و نه تنها باعث حفظ سرمایه خریداران نخواهد شد بلکه هزینه زیادی به آن‌ها تحمیل خواهد کرد.

برای خرید خودرو سراغ حرفه‌ای‌ها بروید

در همه نقاط جهان مرسوم است افراد خودرو را یا از درب کارخانه یا از نمایشگاه‌ها خریداری می‌کنند. خرید خودرو از درب کارخانه در ایران به دلیل فرآیند قرعه کشی و مسائل این چنین اندکی دشوار شده و در صورتی که متقاضیان بودجه بیشتری داشته باشند، خرید اتومبیل از بازار آزاد را ترجیح می‌دهند. چون در مدت زمان کمتری اقدام به خرید خودرو مورد نظر خواهند کرد. ضمن اینکه برای تحویل آن لازم نیست صبر کنند و معمولا به صورت آنی یا در زمانی کمتر از یک ماه اتومبیل خریداری شده به دست آن‌ها خواهد رسید.

بنابراین متقاضیان خرید هر نوع خودرویی اعم از سایپا، ایران خودرو، هیوندا، تویوتا، بنز و … بهتر است به یک نمایشگاه باسابقه و مطمئن در این حوزه مراجعه کنند تا از پرداخت هزینه‌های گزاف جلوگیری شود. این روزها مردم به خاطر مشغله و شرایطی که دارند کمتر حاضرند وقت خود را برای بازدید از نمایشگاه‌های مختلف اتومبیل صرف کنند. به همین دلیل نمایشگاه آنلاین می‌تواند راه حل مناسبی باشد.

آریاک سفر

همراه مکانیک چه خدماتی ارائه می‌دهد؟

همراه مکانیک یک درگاه مجازی برای معامله انواع خودرو است که از سال 1392 فعالیت خود را آغاز کرد. مراجعه کنندگان به این سایت خریداران، فروشندگان یا اشخاصی هستند که به کارشناسی خودرو خود تمایل دارند. در واقع همراه مکانیک یک بستر جامع حاوی نکات، راهکارهای مهم و شرایط مناسب برای خرید انواع خودرو است. با همراه مکانیک تا حد زیادی از دلالی در عرصه خودرو جلوگیری می‌شود و سود خریداران و فروشندگان به حداکثر می‌رسد.

افرادی که از طریق این سایت به خرید خودرو می‌پردازند این امکان را دارند تا با فیلترهایی که در این درگاه وجود دارد، میزان بودجه، مدل خودرو مورد علاقه و … را وارد کرده و نتیجه را مشاهده کنند.

هنگام خرید خودرو از همراه مکانیک آسوده خاطر باشید

ضمنا افرادی که از طریق این وبسایت به خرید خودرو اقدام می‌کنند، دل نگرانی‌های خرید اتومبیل به شکل سنتی را نخواهند داشت. زیرا کارشناسان مجرب همراه مکانیک به صورت کامل خودروهای موجود در سایت را کارشناسی کرده و تمامی اطلاعات و جزئیات مرتبط با آن را در اختیار بازدیدکنندگان قرار می‌دهند. با این وجود، همراه مکانیک به منظور تکمیل ارائه خدمات و آسودگی خاطر بیشتر مشتریان خود، خودروهای خریداری شده را با ضمانت هفت روزه کارشناسی ارائه می‌دهد. با این ضمانت در صورتی که خودرو خریداری شده مشکلی خاص داشته باشد که در گزارش کارشناسی موجود نباشد، خسارت احتمالی مشتریان جبران می‌شود. تمامی خودروهای ارائه شده در همراه مکانیک شامل این ضمانت خواهند شد.

آیتم خرید اقساطی خودرو

ضمنا افرادی که بودجه کمی برای خرید خودرو مورد نظر خود دارند، می‌توانند از آیتم خرید اقساطی خودرو این وبسایت استفاده کنند. افراد با استفاده از طرح خرید اقساطی خودرو همراه مکانیک هیچ محدودیتی در زمینه انتخاب مدل خودرو ندارند.

علاوه بر این مورد، نگرانی در خصوص قیمت خودروها به شکل اقساطی وجود نخواهد داشت. زیرا همراه مکانیک خودروهای اقساطی را با همان قیمت نقدی به متقاضیان می‌فروشد. تنها هزینه مازاد خرید خودرو مربوط به ارائه وام و خدمت خرید قسطی و مالیات بر ارزش افزوده، کارمزد و هزینه‌های کارشناسی است. متقاضیان این شیوه خرید خودرو باید دسته چک صیادی داشته باشند.

متقاضیان خرید خودرو اعم از نقدی و اقساطی کافی است با چند کلیک به وبسایت همراه مکانیک مراجعه کنند تا همه اطلاعات لازم را در خصوص اتومبیل مورد نظر خود، شیوه خرید آن، سال تولید و …  به دست آورند.

انتهای پیام

مرتبط با : همراه مکانیک
نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز