خرید تبلت دانش آموزی با ارثیه یک میلیاردی!

یک معلم خوزستانی همه یک میلیارد و ۲۴۵ میلیون ارثیه پدری اش را برای دانش آموزان تبلت خرید.
به گزارش کاماپرس، حسین اسدی معلم اندیمشکی بعد از گفت و گو با دختر دانش آموزی که به دلیل نداشتن تبلت افسرده شده بود تصمیم گرفت همه پول ارثیه پدری اش را که حدود یک میلیارد و ۲۴۵ میلیون تومان بود برای دانش آموزان محروم تبلت بخرد.

حسین اسدی درباره این تصمیم خیر خواهانه اش می گوید:« وقتی ارثیه پدری به دستم رسید تصمیم گرفتم یک خودروی شاسی بلند بخرم. اتفاقا تا پای معامله هم رفتم، جای شما خالی یک دور هم با این ماشین زدم! داشتم با دست فرمان خوب این ماشین و رخ زیبایش کیف می‌کردم که یکی از همکاران تماس گرفت و گفت دانش‌آموز کلاس ششمی دارد که به علت نداشتن تبلت به شدت افسرده شده و در کلاس‌های درس شرکت نمی‌کند. این خبر حالم را دگرگون کرد.»

۲۰۰ تبلت دیگر هم در راه است

این معلم اندیمشکی در ادامه به عصر ایران می گوید:« در گفتگو با این دختر دانش آموز متوجه شدم که به دلیل نداشتن ابزار‌های هوشمند و عقب افتادن از درس دچار عقب ماندگی از تحصیل و در نتیجه افسردگی شده است.

به همین دلیل این دانش آموز را به مدرسه دعوت کردم و به او یک تبلت هدیه دادم. این دختر به قدری از گرفتن چنین هدیه‌ای شادمان و ذوق زده شد که من ماشین را فراموش کردم و تصمیم گرفتم همه پول‌های ارثیه پدری‌ام را برای خرید تبلت و گوشی اختصاص دهم. پس از این تصمیم توانستم 143 تبلت برای دانش آموزان مناطق محروم تهیه کنم و از ترک تحصیل تعدادی از دانش آموزان جلوگیری کنم و قصد دارم تا هفته آینده 200 تبلت دیگر تهیه کنم و مانع ترک تحصیل یا افت تحصیلی دانش آموزان شوم.»

آریاک سفر

این معلم، سال 94 به عنوان معلم نمونه کشوری انتخاب شد و هدیه ریاست جمهوری به مبلغ 21 میلیون و 700 هزار تومان را بین مردم محروم دوکوهه و دانش‌آموزان این منطقه توزیع کرد.

لازم به ذکر است محسن حاجی میرزایی، وزیر آموزش و پرورش بعد از این اقدام خیرخواهانه معلم خوزستانی با انتشار پستی در توییتر از او تقدیر کرد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار  مهم، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

نرم افزار حسابداری
آریاک سفر
کاراپلاس-کاماپرس
همراه مکانیک-کاماپرس
ایمالز
آسیاتک
آیرومارت-کاماپرس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز