خرید بلک فرایدی در ایران را از دست ندهید

جمعه سیاه یا بلک فرایدی یک روز تعطیل نیست؛ در واقع آنچه درباره این روز اهمیت دارد، حراج جمعه سیاه است که در آن اکثر شرکت‌ها در سراسر دنیا به پرسنل و کارکنان خود اجازه می‌دهند این روز را در مرخصی بگذرانند و برای سال نو خرید کنند. از این رو، حراج بلک فرایدی به شلوغ‌ترین روز فروشگاه‌ها تبدیل می‌شود!

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار بازار، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، اگر به تاریخچه این روز برگردیم، ابتدا تنها فروشگاه‌های لباس بودند که تخفیف‌های شگفت‌انگیز را در نزدیکی سال نو روی محصولاتشان اعمال می‌کردند، ولی اکنون شاهد حراج فرش بلک فرایدی یا حتی حراج تجهیزات آزمایشگاهی بلک فرایدی هستیم.

این حراج بزرگ جمعه چند سالی است در ایران هم برگزار می‌شود. ابتدا فروشگاه‌های اینترنتی دست به این ابتکار زدند و حالا حراج نایلکس بلک فرایدی و حتی حراج قالیشویی بلک فرایدی هم در این میان به راه افتاده است. شاید برای بعضی‌ها حراج بزرگ بلک فرایدی در ایران به نظر بی‌ربط باشد چون حتی نزدیک به سال نوی ایرانی هم نیست؛ اما مسلما می‌توان از تخفیف‌های فروشگاه‌های مختلف استفاده کرد و چند ماهی مانده به بهار، خریدهای عقب افتاده را انجام داد یا برای انجام خریدهای فصلی با قیمتی مناسبتر از این فرصت استفاده کرد.

حالا این حراج بلک فرایدی در ایران چه زمانی است؟

آریاک سفر

امسال در سراسر جهان، تاریخ بلک فرایدی ۲۰۲۱ مصادف است با یک روز پس از جشن شکرگزاری مسیحیان؛ از این رو، جمعه سیاه 2021 در روز  26 نوامبر برگزار می‌شود.

بلک فرایدی 1400

با رایج شدن تب و تاب حراج جمعه در میان مردم ایران، فروشگاه‌ها نیز پا به پای آن تخفیفاتی برای محصولات خود قائل می‌شوند و دیگر می‌توان گفت پای جمعه سیاه به ایران نیز باز شده است؛ امسال، پنجم آذر به عنوان تاریخ بلک فرایدی 1400 در نظر گرفته شده است. به همین خاطر خوب است در ادامه به سراغ تعدادی از فروشگاه‌ها و شرکت‌هایی برویم که حراج جمعه را در ایران برگزار می‌کنند؛

پلاست پرهام

پلاست پرهام 14 نوع محصول از نایلکس رکابی و نایلکس دسته دار تا ماشین آلات تولید نایلون و نایلکس را به فروش می‌رساند و حتی مشاوره در زمینه خرید را هم در اختیار مشتریان قرار می‌دهد. این مجموعه از سال ۱۳۹۶ صادرات خود را به شهر‌های مختلف کشور عراق از جمله بصره، سلیمانیه و… آغاز کرد و در سال های بعد کشورهایی همچون ارمنستان و افغانستان به کشورهای وارد کننده این برند،  به طور مستقیم و غیر مستقیم اضافه شدند.

مجموعه ایفرش

مجموعه ایفرش با تیمی از متخصصین و با هدف عرضه مستقیم محصولات راه‌اندازی شد. ارائه آنلاین بهترین برندها همچون فرش مشهد و فرش نگین مشهد و همچنین آگاهی‌بخشی در مورد فرش و نکات خرید آن، از اهداف اصلی این مجموعه به شمار می‌رود. در حال حاضر، به کمک بخشی از ای‌فرش به راحتی میتوان قبل از انتخاب فرش، آن را بصورت پهن‌شده در دکوراسیون مشاهده کرد. این بخش به مشتریان کمک خواهد کرد تا تجسمی از فرش مورد علاقه خود در دکوراسیون منزل‌شان داشته باشند.

مجموعه فرش مهباف

مجموعه فرش مهباف در حدود ۷۰ سال پیش فعالیت خود را در بازار فرش تهران آغاز کرد و اکنون، یکی از بزرگترین افتخارات این مجموعه با توجه به کاهش بسیار چشمگیر صادرات فرش در دهه‌های اخیر، صادرات انواع فرش‌ها به سراسر دنیا است. اما آنچه مهباف را متمایز می‌کند، قالیشویی آنلاین این مجموعه است؛ با ثبت سفارش در سایت مهباف، قالی‌ها با نرخ قالیشویی ارزان، شسته و درب منزل تحویل داده می‌شوند.

رازی تجهیز

شرکت رازی تجهیز فعالیت خود را ابتدا با تعمیر تجهیزات آزمایشگاهی آغاز کرد و سپس با دستیابی به تجربیات در زمینه دستگاه‌های آزمایشگاهی در زمینه تولید دستگاه های آزمایشگاهی نیز فعالیت خود را آغاز کرد.

برای نمونه فیلتر هپا که از مهمترین تجهیزات اولیه برای مجهز کردن آزمایشگاه‌ها و مراکز درمانی و پزشکی است، توسط این مجموعه تولید می‌شود و می‌توانید قیمت فیلتر هپا را نیز از همین مجموعه استعلام کنید. شرکت رازی تجهیز همچنین برای بدست آوردن اعتماد مشتریان خود تمامی دستگاه‌های تعمیری خود را ۶ ماه و دستگاه‌های تولیدی خود را تا یک سال گارانتی می‌کند.

مرتبط با : ایفرشپلاست پرهامرازی تجهیزفرش مهباف
نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز