خرید اینترنتی تجهیزات صوتی ؛ راهنمای انتخاب محصول

تولید تجهیزات صوتی پیشرفته توسط برندهای معتبر به فعالان حوزه صدا و تصویر کمک کرده تا کیفیت محصولاتی که تولید می‌کنند را ارتقا دهند.

به گزارش کاماپرس، علاوه بر کسانی که به صورت حرفه‌ای در این حوزه فعالیت می‌کنند، حتی کاربران آماتور و اینفلوئنسرهای شبکه‌های اجتماعی نیز در سال‌های اخیر به دنبال تجهیزات بهتر و کیفی‌تر هستند تا بتوانند حضوری شکیل‌تر در فضای اینترنت داشته باشند. افزایش تعداد فروشگاه‌های اینترنتی تجهیزات صوتی تا حد بسیار زیادی چالش دسترسی به جدیدترین تجهیزات را برطرف کرده است.

اگر شما جز کسانی هستید که قصد دارید با خرید اینترنتی تجهیزات صوتی از مراجعه حضور به بازار خودداری کنید، به نکاتی که ادامه آمده توجه کنید تا خریدی مطمئن انجام دهید.

* خرید اینترنتی اگر از فروشگاه‌های مطمئن انجام شود نه تنها هیچ ضرری ندارد بلکه در هزینه‌های شما صرفه‌جویی زیادی می‌کند. خرید اینترنتی به شما کمک می‌کند در وقت، هزینه رفت و آمد و به احتمال زیاد قیمت تجهیزات صوتی صرفه‌جویی کنید.

آریاک سفر

* به فروشگاه‌هایی که بخش مشاوره دارند و قبل از خرید به شما در مورد تجهیزات و قطعات مورد نیازتان مشاوره ارایه می‌دهند، بیشتر اعتماد کنید.

* از اصل بودن و نو بودن کالا مطمئن شوید. برای این امر ضرورت دارد از فروشگاه‌های معتبری که مجوزهای خود را در معرض دید کاربران قرار داده‌اند، خرید کنید.

* قبل از انتقال وجه دقت کنید که نماد اعتماد الکترونیک و سایر مجوزهایی که اعتبار فروشگاه را تایید می‌کنند، روی سایت موجود باشد.

* در مورد امکان تعویض یا مرجوع کردن کالا حتما با بخش مشتریان فروشگاه اینترنتی صحبت کنید. برخی سایت‌ها در مورد شرایط تعویض یا مرجوع کردن کالا توضیحات مناسبی ارایه می‌دهند.

* اگر در فروشگاه امکان مشاهده نظرات مشتریان قبلی وجود دارد، حتما کمی وقت بگذارید و تجربه سایر خریداران را مطالعه کنید.

* در صورتیکه قصد دارید تجهیزات یا محصولاتی را سفارش دهید که حساس هستند، مطمئن شوید که بسته‌بندی مرسوله ایمن انجام شود. به فروشگاه‌هایی که مرسوله‌های‌شان را بیمه می‌کنند بیشتر اعتماد کنید.

* در مورد زمان، نحوه و هزینه تحویل کالا حتما اطلاعات کافی را کسب کنید.

در ادامه تعدادی از فروشگاه‌های معتبر تجهیزات صوتی معرفی شده‌اند:

فروشگاه اینترنتی تجهیزات صوتی اکوچراغی

فروشگاه اینترنتی تجهیزات صوتی اکوچراغی، با ۳۰ سال سابقه درخشان در زمینه فروش تجهیزات صوتی، استودیویی و صدابرداری یکی از برترین و معتبرترین‌ فروشگاه‌های این حوزه است. کاربران با خرید اینترنتی از وبسایت رسمی فروشگاه، تمامی محصولات را با گارانتی معتبر اکوچراغی دریافت می‌کنند.

فروشگاه اینترنتی آوازتو

فروشگاه آوازتو مرجع معتبر فروش تجهیزات صوتی در کشور است، آوازتو توانسته با رعایت اصل صداقت و شفافیت در فروش کالا و ایجاد تنوع بالای محصولات و برندهای مختلف، نظر کاربران را به خود جلب کند. در فروش اینترنتی انواع باند، بلندگو، میکروفن، اسپیکر سقفی و دیواری و خرید پاور میکسر و انواع تجهیزات هیئتی و مسجدی فروشگاه آوازتو جز پیشتازترین مجموعه‌ها است.

 

شرکت ساز کالا

اگر به دنبال خرید پیانو دیجیتال، آکوستیک، گیتار و انواع تجهیزات ضروری مانند کارت صدا، اسپیکر مانیتورینگ، میکروفون و … هستید، شرکت سازکالا ، کامل مجموعه محصولات را به شما عرضه می‌کند. یکی از ویژگی‌های منحصر به فرد سایت سازکالا، معرفی مشخصات فنی محصولات است. کارشناسان این فروشگاه اینترنتی از طریق چت سایت و همچنین تماس تلفنی به خریداران مشاوره رایگان و تخصصی ارایه می‌دهند. این شرکت بر اساس کالای خریداری‌شده گارانتی معتبر و خدمات پس از فروش ارایه می‌دهد.

داور ملودی

شرکت نوای ترنم پارسی با نام تجاری داور ملودی از سال ۹۲ به صورت تخصصی در زمینه فروش لوازم استودیویی، انواع دستگاه دی جی، ساز و ادوات موسیقی و تجهیزات اجرای زنده فعالیت دارد. یکی از بخش های مهم فروشگاه داورملودی بخش تجهیزات استودیویی کارکرده است.

فروشگاه صوت پلاس

فروشگاه صوت پلاس با بهره‌گیری از مهندسین و مشاورین مجرب در زمینه مشاوره، آموزش، فروش و خدمات پس از فروش تجهیزات صدابرداری و صدارسانی فعالیت می کند. هدف این مجموعه ایجاد بستری امن برای خرید، تامین کالاهای اصل از برندهای معتبر است. کارشناسان مجرب فروشگاه صوت پلاس به منظور آسایش خیال خریداران علاوه بر خدمات منحصر به فرد، مشاوره و آموزش کاربردی نیز ارایه می‌کنند.

دیجی‌صدا

در فروشگاه دیجی‌صدا ، مدل‌های متنوع از اسپیکر، میکروفن، میکسر، رکوردر و کارت صدا از برندهای معتبر عرضه می‌شود. این محصولات به فعالان حوزه صوت و تصویر کمک می‌کند تا کیفیت صدا را به حد اعلا برسانند. این فروشگاه به خریداران میکروفن و اسپیکر و همچنین افرادی که قصد دارند یک سیستم را طراحی کامل به صورت حرفه‌ای مشاوره می‌دهد. کارشناسان این مجموعه آماده پاسخگویی هستند.

مرتبط با : آوازتواکوچراغیداور ملودیدیجی صداسازکالاصوت پلاس
نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز