خرید اقساطی موبایل؛ یک انتخاب به‌صرفه

لست سکند

با افزایش قیمت دلار، خرید لوازم دیجیتال مانند گوشی موبایل، دیگر مانند گذشته برای همه افراد ساده و راحت نیست. از این رو بسیاری از افراد متناسب با بودجه و نیاز خود، به‌سراغ خرید اقساطی موبایل رفته‌اند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار فناوری اطلاعات اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، با افزایش قیمت‌ها و نوسانات بازار، در صورتی که نیاز فوری به خرید گوشی موبایل داشته باشید و بودجه‌تان برای خرید مدل دلخواه کافی نباشد، خرید اقساطی موبایل ، بهترین گزینه برای دوری از نوسانات بازار و خرید یک گوشی باکیفیت است. کاماپرس در ادامه به بررسی مزایای خرید اقساطی موبایل به‌عنوان یک گزینه به‌صرفه و اقتصادی می‌پردازد.

خرید اقساطی موبایل چه مزایایی دارد؟

در صورتی که پرداخت هزینه کامل یک گوشی موبایل برای شما سخت باشد، خرید قسطی موبایل اگر از یک مرکز یا فروشگاه معتبر و در نظر گرفتن شرایط فروش صورت بگیرد، مزایای بسیار زیادی داشته و یک گزینه به‌صرفه و اقتصادی محسوب می‌شود. برخی از این مزایا در ادامه آمده است؛

راز آسمان پایتخت

فرار از نوسانات بازار و پرداخت در آینده

با استفاده از خدمات فروش اقساطی موبایل ، می‌توانید گوشی موبایل دلخواه خود را با کیفیت بسیار بالا خریداری کرده و هزینه آن را بدون این‌که از نظر هزینه متحمل فشاری شوید، بعدا به‌صورت قسطی و در ماه‌های متوالی پرداخت کنید. همچنین با خرید قسطی موبایل از نوسانات و تورم بازار در امان خواهید بود. خرید قسطی موبایل و افزایش قیمت آن در آینده، حتی با وجود پرداخت سود اقساط باز هم یک گزینه اقتصادی و هوشمندانه محسوب می‌شود.

تمام بودجه خود را صرف خرید یک گوشی نکنید!

حتی در شرایطی که بودجه کافی برای پرداخت هزینه کامل گوشی موبایل را داشته باشید، ممکن است با خرید گوشی موردنظر، بیشتر بودجه و پس‌انداز شما صرف یک گوشی موبایل شده و مجبور شوید، قید خرید کالاهای موردنیاز دیگر را بزنید. در چنین شرایطی خرید قسطی موبایل و پرداخت هزینه آن در ماه‌های دیگر، همیشه مقداری پس‌انداز در جیب خود خواهید داشت.

خرید گوشی موبایل دلخواه

همه ما در هنگام خرید گوشی موبایل، دنبال خرید یک مدل باکیفیت هستیم که ویژگی‌های نرم‌افزاری و سخت‌افزاری قابل قبولی برخوردار باشد. از جمله این ویژگی‌ها می‌توان به دوربین باکیفیت، سرعت بالا در استفاده از برنامه‌ها، باتری باکیفیت با عمر بالا، رابط کاربری جذاب و آسان و غیره اشاره کرد. با خرید اقساطی موبایل دیگر مجبور نیستید که قید مدل‌ دلخواه خود را بزنید و می‌توانید بهترین و باکیفیت‌ترین گوشی موجود در بازار را خریداری کنید.

خرید اقساطی موبایل از کجا و با چه شرایطی؟

درحال حاضر، شرکت‌ها و سایت‌های متعددی به ارائه خدمات فروش اقساطی موبایل می‌پردازند؛ اما فروش اقساطی این شرکت‌ها از شرایط بسیار سختی مانند سود اقساط کلان 10 تا 3 درصدی و همچنین سقف معین برخوردار است که خرید قسطی موبایل را به یک فرایند سخت و پیچیده تبدیل می‌کند. مجموعه تی جی پلاس ، تمام محصولات موردنیاز مشتریان خود از جمله گوشی موبایل را با اقساط 2 تا 18 ماهه، بدون در نظر گرفتن سقف و سود اقساط بسیار پایین تا 3.5 درصد به‌صورت قسطی ارائه می‌کند. برای خرید قسطی موبایل از تی جی پلاس ، تنها کافی است که یک دسته چک معتبر داشته باشید.

مزایای خرید اقساطی موبایل تی جی پلاس

خرید اقساطی موبایل از تی جی پلاس، مانند دیگر شرکت‌ها نیازی به به پرداخت سودهای کلان و ارسال مدارک و دیگر شرایط سخت و طولانی ندارد. برای خرید قسطی از این مجموعه می‌توانید به دو صورت مراجعه حضوری به فروشگاه و همچنین تماس با پشتیبان، محصول مورد نظر خود را با سود بسیار پایین، تنها در یک روز خریداری کنید.

از مزیت‌های خرید از تی جی پلاس، امکان مراجعه حضوری و تلفنی در صورت بروز هرگونه مشکل یا نیاز به راهنمایی است. کارشناسان مجموعه تی جی پلاس برخلاف شرکت‌های دیگر که وقت پاسخگویی به سوالات و مشکلات شما را ندارند، در هر زمان که بخواهید آماده رسیدگی به مشکلات و سوالات شما هستند.

خرید اقساطی گوشی از تی جی پلاس چه شرایطی دارد؟

شرایط خرید اقساطی گوشی موبایل شامل ارائه یک عدد چک برای هر قسط یا یک چک برای هر دو قسط و سود ماهانه 3.5 درصد است. خرید گوشی موبایل تا هفت میلیون تومان بدون نیاز به پیش پرداخت و خرید گوشی بالای هفت میلیون تومان، نیاز به پرداخت یک سوم مبلغ به‌عنوان پیش پرداخت دارد.

تی جی پلاس به‌عنوان یک فروشگاه موبایل معتبر در زمینه فروش تلفن همراه، کنسول بازی، تبلت و لپ تاپ فعالیت می‌کند. این مجموعه در راستای بهبود کیفیت خدمات، امکان خرید اقساطی با شرایط ویژه را برای مشتریان خود فراهم کرده است. با خرید اقساطی موبایل از مجموعه تی جی پلاس، می‌توانید بهترین و باکیفیت‌ترین محصولات را با قیمتی مناسب خریداری کنید. از دیگر خدمات تی جی پلاس ارائه بستری امن و مطمئن برای خرید آنلاین و دریافت محصول موردنظر درب خانه است.

انتهای پیام

مرتبط با : تی جی پلاس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز