خدمات ویژه صرافی توسعه صادرات در دوران تحریم

ژیوار

با وجود محدودیت‌های کنونی برای ایران و شرایط خاص فعلی، «صرافی توسعه صادرات» با استفاده از شبکه کارگزاری خود، با صرف زمان و هزینه کم دغدغه فعالان صادراتی را از نظر نقل و انتقال و همچنین دریافت ارز حاصل از صادرات برطرف می‌کند.

به گزارش کاماپرس، این مجموعه ظرفیت لازم برای دریافت ارز حاصل از صادرات را به صورت اسکناس، در عراق و افغانستان و برخی دیگر از کشورهای همسایه در اختیار دارد. صرافی توسعه صادرات با انجام این کار در کشورهای همسایه، ما به ازای ارز‌ها را در داخل کشور به صادر کنندگان تحویل داده یا در حسابشان منظور می‌کند و با طی مراحل قانونی، تعهد ارزی صادر کننده ایفا می‌شود.

به گفته محمدعلی مناف زاده، عضو هیئت مدیره شرکت صرافی توسعه صادرات ایران، این صرافی به عنوان یکی از نمایندگان بانک مرکزی در حوزه دریافت اسکناس و رفع تعهد صادرات، آن بخش از فرآیند رفع تعهد ارزی که با دریافت اسکناس ممکن بوده را برای صادر کنندگان فراهم کرده است.

همچنین صرافی توسعه صادرات ایران در زمینه تامین ارز مورد نیاز واردکنندگان، با قیمتی مناسب، از سامانه نیما اعلام آمادگی کرده است. این مجموعه می‌تواند ارز مورد نیاز واردکنندگان را به سایر نقاط دنیا را ارسال کند.

عمده تلاش این صرافی، ارائه خدمات بانکی در محدودیت‌های تحریمی به فعالان اقتصادی، به ویژه مشتریان بانک توسعه صادرات ایران است. بنا بر اعلام مناف زاده، کارمزد و حاشیه سود ناشی از انجام معاملات برای بانک توسعه صادرات اولویت ندارد. مدیریت بانک توسعه صادرات همواره در تلاش است تا چالش‌‌های تبادل ارزی و ارائه خدمت به مشتریان به بهترین روش ممکن رفع شود.

دریان سفر امید

آشنایی بیشتر با صرافی توسعه صادرات

شرکت صرافی توسعه صادرات، سهامی خاص، از سال 1383 فعالیت خود را آغاز کرد. این مجموعه دارای یک شعبه واقع در مرکز تجارت جهانی فردوسی است. این شرکت جز واحدهای فرعی بانک توسعه صادرات ایران به شمار می‌رود. صرافی توسعه صادرات در زمینه خرید و فروش نقدی ارز و مسکوک طلا، نقل و انتقال ارز در چارچوب مقررات ارزی، ارائه خدمات برون مرزی از طریق کارگزاران مجاز خارج از کشور و مواردی این چنینی فعالیت می‌کند.

در سال‌های اخیر که به دلیل اوضاع ناشی از تحریم‌های اقتصادی میزان فعالیت بانک‌ها در عرصه ارسال و دریافت حواله‌های خارجی کم شد، شرکت صرافی توسعه صادرات نقش زیادی در انجام حوالجات از طریق شبکه کارگزاری خود داشت. این مجموعه در حال حاضر با مدیریت محسن ابوالحسنی به فعالیت‌های خود در زمینه نقل و انتقال ارز و سایر امور مرتبط و مجاز ارزی ادامه می‌دهد.

مرتبط با : بانک توسعه صادرات ایرانصرافی توسعه صادرات
نهال گشت
تهران آهن
سبیت
آژانس هرمس 724
روکش مارال
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز