جشنواره نامگذاری محصولات و شرکت‌ های تابعه بانک رفاه آغاز شد

بانک رفاه کارگران به منظور انتخاب نام مناسب برای محصولات و یکی از شرکت‌های تابعه خود، اقدام به برگزاری جشنواره انتخاب نام از طریق نظرسنجی کرده است.

به گزارش کاماپرس، این انتخاب نام برای محصولات، سوپر اپلیکیشن رفاه، تجمیع خدمات موبایلی بانک بر روی یک پلتفرم، پلتفرم بانکداری باز و شرکت توسعه فناوری اطلاعات صورت می‌گیرد. در همین راستا هم وب‌سایتی برای این جشنواره شکل گرفته است.  در پایان جشنواره به هر کدام از نام‌های پیشنهادی برگزیده، هدایای نقدی تعلق خواهد گرفت.

معرفی اپلیکیشن‌‌ها و چگونگی نام‌گذاری برای آن‌ها

سوپر اپلیکیشن این بانک تمامی خدمات حوزه‌های تکنولوژیکی مانند مالی، پرداخت، مشاوره، گردشگری را شامل می‌شود. البته در حوزه خدمات سلامت، بیمه و درمان هم به مردم و حوزه‌های صنعت بیمه، سلامت و درمان کشور، استارتاپ‌ها، شرکا و رقبا خدمات ارائه می‌کند.

طرح موضوع تجمیع خدمات بانک برروی یک پلتفرم در دو بخش قبل لاگین و بعد لاگین توسط اداره مطالعات بازار و طراحی محصول ارائه شده است. در بخش قبل لاگین، ارائه حداکثری خدمات قابل ارائه مانند خدمات اطلاع‌رسانی و بر پایه کارت با در نظر گرفتن عدم نیاز مشتری به بانک مورد انتظار می‌باشد. در بخش بعد لاگین نیز خدمات برپایه حساب‌هایی که نیاز به یکبار مراجعه جهت دریافت رمز دارند، ارائه می‌گردد. به‌علاوهT در این طرح جایگزینی رمز دوم موبایل بانک با تایید پیامکی پیشنهاد شده است. این اقدامات در راستای تمرکز در ارائه خدمات، جلوگیری از سردرگمی و کاهش نیروی انسانی است.

آریاک سفر

درخصوص پلتفرم بانکداری باز نیز می‌توان گفت: در این بستر، با همکاری بانک‌ها و فین‌تک‌ها، طیف وسیعی از خدمات مالی به مشتریان بانک‌ها به واسطه حضور فناوران مالی ارائه خواهد شد. وجود زیرساخت‌های بانکداری باز، امکان ارائه خدمات مالی و بانکی از طریق استارتاپ‌ها را فراهم خواهد کرد. این امر باعث کاهش هزینه‌های بانک‌ها می‌شود.

نام پیشنهادی برای این موارد، باید فارسی و دارای معنای مناسب و کوتاه باشد. ماهیت اپلیکیشن به سرعت به ذهن مخاطب انتقال پیدا کند. با نوع کاربری پلتفرم موردنظر هم‌خوانی داشته و فاقد اشاره مستقیم به نام بانک رفاه باشد.

فراخوان برای نام‌گذاری شرکت توسعه فناوری اطلاعات

شرکت توسعه فناوری اطلاعات بانک رفاه کارگران خدماتی شامل: مشاوره و نظارت بر اجرای طرح‌های انفورماتیک، خلق و ارائه راهکار‌های فناوری اطلاعات، طراحی و پیاده‌سازی نرم‌افزارهای خاص، خدمات مهندسی شبکه‌های پیشرفنه و امنیت اطلاعات، طراحی، پیاده‌سازی و مدیریت شبکه‌های کامپیوتری سرور، پاسیو و اکتیو، پشتیبانی شبکه‌های کامپیوتری تحت ویندوز، ارائه راهکارهای بانکداری الکترونیکی، تامین و پشتیبانی کلیه تجهیزات بانکی، تامین، نصب، راه‌اندازی و پشتیبانی دستگاه‌های نوبت‌دهی، تهیه اقلام مصرفی تجهیزات بانک و تولید، پشتیبانی و نگهداری تجهیزات ریز کامپیوتر و متعلقات ارائه می‌دهد.

بانک رفاه درنظر دارد برای این شرکت از طریق نظرسنجی نام مناسب را انتخاب کند. البته این مجموعه اعلام کرده است که در پایان جشنواره به نام‌های منتخب جوایز نقدی اعطا خواهد شد.

افراد می‌توانند به منظور شرکت در جشنواره، به وب‌سایت رسمی بانک رفاه کارگران یا جشنواره نام‌گذاری محصولات و شرکت‌های تابعه بانک رفاه مراجعه کنند.

انتهای پیام

مرتبط با : بانک رفاه
نرم افزار حسابداری
کاراپلاس-کاماپرس
آسیاتک
آریاک سفر
ایمالز
آیرومارت-کاماپرس
همراه مکانیک-کاماپرس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز