جزییات فروش هونگچی EQM5 در سامانه یکپارچه + قیمت قطعی

زمان فروش و قیمت هونگچی EQM5 اعلام شد-کاماپرس
ژیوار

بعد از اتمام مرحله اول ثبت‌نام برای خودروهای برقی در سامانه یکپارچه جدید، گروه بهمن اعلام کرد که برنامه فروش خود را برای هونگچی EQM5 شروع می‌کند. این خودرو، اولین خودروی برقی وارداتی محسوب می‌شود که قیمت نهایی آن برای مصرف‌کننده مشخص شده است.

به گزارش کاماپرس، هونگچی EQM5 اولین خودروی برقی وارداتی است که بخشنامه فروش آن امروز توسط گروه بهمن منتشر شده است. در ابتدا، این خودرو برای استفاده در ناوگان تاکسیرانی در نظر گرفته شده بود به طور ناگهانی در سامانه یکپارچه خودروهای برقی به فروش گذاشته شد.

با توجه به بخشنامه اخیر خودروهای وارداتی گروه بهمن (BMCARS)، فروش هونگچی EQM5 برای اولویت‌های اعلام شده توسط سامانه یکپارچه از 10 صبح فردا سه‌شنبه 8 خرداد آغاز شده و تا ساعت 24 پنجشنبه 17 خرداد ادامه خواهد داشت.

منتخبان سامانه می‌توانند از تاریخ مذکور  با مراجعه به وب‌سایت فروش محصولات بهمن به نشانی bahman.iranecar.com/bmcars، ثبت‌نام کرده و هونگچی EQM5 را خریداری کنند.

قیمت قطعی هونگچی EQM5

متقاضیان می‌توانند با پرداخت مبلغ دو میلیارد و 137 میلیون تومان، نسبت به خرید مدل 2023 هونگچی EQM5 را با رنگ سفید و موعد تحویل چهارماهه اقدام کنند.

دریان سفر امید

بیشتر بخوانید:

معرفی اجمالی هونگچی EQM5

هونگچی EQM5 از یک پیشرانه تمام برقی استفاده می‌کند که توانایی تولید حداکثر قدرت 140 کیلووات (معادل 188 اسب بخار) را دارد. این قدرت توسط گیربکس یک‌سرعته به چرخ‌های جلو منتقل می‌شود و با یک‌ بار شارژ کامل، مسافت 431 کیلومتر را طی می‌کند.

به نقل از تجارت نیوز، از جمله آپشن‌ها و امکانات رفاهی هونگچی QM5 می‌توان به ایربگ جانبی جلو و عقب، کنترل کشش و پایداری، هشدار برخورد از جلو، اتوهلد،  سنسور فشار باد تایرها، کنترل حرکت در سربالایی و رادار نقطه کور، دوربین دنده‌عقب، هشدار برخورد با عابر پیاده و حالت اقتصادی و عادی رانندگی اشاره کرد.

انتهای پیام

مرتبط با : گروه بهمن
نهال گشت
آژانس هرمس 724
روکش مارال
تهران آهن
سبیت
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

1 دیدگاه برای “جزییات فروش هونگچی EQM5 در سامانه یکپارچه + قیمت قطعی

  1. hamed گفته:

    قیمت اولیه اعلامی سامانه یکپارچه این خودرو 1.836.000 تومان بوده و قیمت نهایی 2.137.000 یعنی 331 میلیون بیشتر شده و دقیقاً میشه 18 درصد.در نتیجه تمامی قیمت های ماشین های مدل های دیگه برقی باید با همین حدود 18 درصد افزایش پیدا کنه نه بیشتر! لطفاً نظارت کامل روی قیمت ها بشه و به هیچ شرکت یا کمپانی وارد کننده اجازه افزایش بیشتر داده نشه تا عدالت برای همه مردم رعایت بشه.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز