جزئیات وام کم بهره بانک صادرات ایران

بانک صادرات در طرحی جدید به نام «سنا» به مشتریان واجد شرایط وام 200 میلیونی اعطا می‌کند. افراد به منظور دریافت این تسهیلات باید میانگین حساب لازم را ایجاد کنند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ وام‌های بانکی، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، به نقل از رده، این وام 200 میلیونی به افرادی پرداخت می‌شود که در یکی از شعب بانک صادرات سپرده قرض الحسنه داشته باشند. مدت زمان مناسب خواب سپرده برای دریافت تسهیلات مذکور دو ماه اعلام شده است. سود این تسهیلات 10 درصد بوده و حداکثر مدت زمان بازپرداخت آن به 60 ماه می‌رسد. این وام به ضامن رسمی احتیاج دارد. متقاضیان تسهیلات مذکور نباید در سیستم بانکی بدهی معوق یا چک برگشتی داشته باشند.

اخبار مرتبط را بخوانید:

با توجه به مبلغ وام، میزان سود و مدت زمان بازپرداخت، مقدار هر قسط 4 میلیون و 249 هزار و 409 تومان است. کل سود تسهیلات 54 میلیون و 964 هزار و 537 تومان و مجموع رقم تسهیلات و سود آن 255 میلیون و 17 هزار و 537 تومان خواهد بود.

آریاک سفر

بانک صادرات و برخی دستاوردهای آن

بانک صادرات در سال 1331 فعالیت خود را آغاز کرد. این بانک با هدف ارائه تسهیلات بانکی بهتر به مردم، ایجاد شبکه گسترده بانکی در سراسر کشور، جلب سرمایه‌های داخلی و پس اندازهای کوچک و ایجاد فرصت‌های سرمایه گذاری در کلیه فعالیت‌های اقتصادی مشغول به کار شد.

دریافت لوح تقدیر از شرکت بورس اوراق بهادار، استاندارد بین المللی نوآوری و فناوری مدرن بانکی از کشور آلمان، نشان ملی توسعه کیفیت خدمات در صنعت بانکداری، نشان طلایی پاسخگویی و مسئولیت پذیری در ارائه خدمات بانکی، نشان زرین برترین بانک در حمایت از بزرگ‌ترین پروژه‌های ملی و اقتصادی، گواهینامه چهره ماندگار صنعت و تجارت و تقدیر وزیر کشور برای رفع مشکل شرکت پدیده شاندیز و … از جمله دستاوردهای این مجموعه طی سال‌های فعالیت آن است.

انتهای پیام

مرتبط با : بانک صادرات
نرم افزار حسابداری
کاراپلاس-کاماپرس
آریاک سفر
آسیاتک
ایمالز
همراه مکانیک-کاماپرس
آیرومارت-کاماپرس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز