جزئیات دریافت وام قرض الحسنه 150 میلیونی بانک مهر ایران

افرادی که مایل به دریافت وام قرض الحسنه 150 میلیونی طرح «2 در یک» بانک مهر ایران هستند باید در یکی از شعب این مجموعه سپرده قرض الحسنه داشته باشند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ وام‌های بانکی، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، به نقل از رده، افرادی امکان دریافت وام قرض الحسنه 150 میلیونی بانک مهر ایران را دارند که بدهی معوق یا چک برگشتی نداشته باشند. مدت زمان خواب سپرده برای دریافت این وام شش ماه اعلام شده است. این وام قرض الحسنه است و به همین دلیل تنها به آن کارمزد یک درصدی تعلق می‌گیرد. ضمانت اصلی برای این تسهیلات مسدودی سپرده است. حداکثر مدت زمان بازپرداخت این وام نیز به 60 ماه می‌رسد.

اخبار مرتبط را بخوانید:

با توجه به مبلغ وام، نرخ کارمزد و مدت زمان بازپرداخت، مبلغ اقساط 2 میلیون و 564 هزار و 62 تومان است. کل سود این تسهیلات 3 میلیون و 843 هزار و 727 تومان و مجموع رقم تسهیلات و سود آن 153 میلیون و 932 هزار و 500 تومان خواهد بود.

آریاک سفر

خدمت رسانی بانک مهر به خانواده‌های تحت پوشش کمیته

بانک مهر ایران از سال 1386 به منظور تامین کمبود نقدینگی مردم با منابع قرض الحسنه فعالیت خود را آغاز کرد. هم اکنون این بانک تمام خدمات مجاز بانکی را بر پایه حساب‌های قرض الحسنه به مشتریان واجد شرایط خود ارائه می‌دهد. در حال حاضر برخی از شعبات این بانک به صورت آنلاین و برخط نیز خدمت رسانی می‌کنند.

این بانک همواره به تامین نیاز مردم توجه خاصی دارد و در همین راستا انواع تسهیلات را به مشتریان خود ارائه داده است. اخیرا 120 خانوار خوزستانی تحت پوشش کمیته امداد با استفاده از منابع مالی بانک قرض الحسنه بانک مهر ایران توانسته‌اند اشتغال آفرینی داشته باشند. این مجموعه امیدوار است تا در سال جاری بتواند میزان کمک به خانواده‌های تحت پوشش را افزایش دهد.

انتهای پیام

مرتبط با : بانک قرض الحسنه مهر ایران
نرم افزار حسابداری
آریاک سفر
کاراپلاس-کاماپرس
آسیاتک
همراه مکانیک-کاماپرس
ایمالز
آیرومارت-کاماپرس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز