چگونه جاب آفر بگیریم؟ پیشنهاد شغلی چیست؟

جاب آفر یا پیشنهاد شغلی از سوی کارفرمایی ارسال می‌شود که در یک کشور دیگر فعالیت دارد و به دنبال استخدام نیروی کار متخصص خارجی است. اطلاعاتی از قبیل میزان حقوق پیشنهادی، انتظارات کارفرما و مزایا در جاب آفر درج می‌شود.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ اشتغال و استخدام، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، اداره مهاجرت هر کشور مسئولیت اعتبارسنجی جاب آفرهایی را بر عهده دارد که از سوی کارفرمایان آن کشور برای متقاضیان صادر می شود. معمولا این اعتبار سنجی با تحقیق و بررسی وضعیت شغلی کارفرما و استعداد نیروی انسانی انجام می شود.

چگونه جاب آفر بگیریم؟

معمولاً اداره مهاجرت در این زمینه بسیار سخت‎گیری می‎کند، زیرا باید اطمینان حاصل کند که کارفرما صرفاً به دلیل گرفتن اقامت متقاضی پیشنهاد شغلی نداده است.

کارفرما موقعیت شغلی موردنظر را به همراه جزئیات کامل شامل شرح وظایف شغلی، تعداد ساعات کاری، حقوق و دستمزد وغیره در وبگاه‌های معتبر کاریابی خارجی آگهی می‌دهد.

آریاک سفر

متقاضی بعد از موافقت با کارفرما و رسیدن به تفاهم اولیه، باید از اداره کار تأییدیه بگیرد. گرفتن تأییدیه از اداره کار، مستلزم داشتن مدارکی است که نشان دهد کارفرما به مدت شش ماه در کشور خود آگهی استخدام منتشر کرده و فرد مناسبی را از بین متقاضیان محلی پیدا نکرده است.

گرفتن تأییدیه شش ماه طول می‎کشد. بهتر است متقاضی در این مدت برای دریافت ویزا اقدام کرده و مدرک زبان با نمره قبولی موردنظر را آماده کند.

جاب آفر-کاماپرس

مدارک مورد نیاز برای اخذ ویزای کاری

  • نامه پیشنهاد کاری از طرف کارفرمای خارجی
  • قرارداد کاری عقد شده با کارفرما
  • اصل و ترجمه مدارک تحصیلی و گواهی‌نامه‌ها
  • گواهی عدم سوءپیشینه
  • فرم ویزای تکمیل‌شده
  • پاسپورت با تاریخ انقضای حداقل یک سال
  • یک نسخه از نامه ارزیابی تأثیرات بازار کار (نامه‌ای از طرف کارفرما دال بر تعهد وی به اداره کار مبنی بر اهمیت و تأثیر مثبت استخدام فرد متقاضی)

جاب آفر-کاماپرس

چگونه می توانیم از طریق اینترنت جاب آفر بگیریم؟

برای گرفتن پیشنهاد شغلی، اولین گام ساختن یک رزومه قوی و مناسب است. می‎توانید از طریق جست‌وجو در کاریابی‎های بین‌المللی و ارائه رزومه پیشنهادهای شغلی را دریافت کنید. همچنین می‎توانید رزومه خود را در اکانت لینکدین خود قرار دهید و با کارفرمایان ارتباط بگیرید و از آنها جاب آفر دریافت کنید.

انتهای پیام

نرم افزار حسابداری
آریاک سفر
آیرومارت-کاماپرس
ایمالز
آسیاتک
کاراپلاس-کاماپرس
همراه مکانیک-کاماپرس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز