توقف بیت کوین در کانال قیمتی 40 هزار دلاری

امروز تا ساعت 12، قیمت بیت کوین 40 هزار و 249 دلار بود که این قیمت نشان دهنده اثرگذاری توئیت اخیر ایلان ماسک است. نرخ بیت کوین در ساعت مذکور نسبت به آخرین قیمت دیروز، 472 دلار رشد داشت.

به گزارش کاماپرس، دیروز بار دیگر شرکت مایکرواستراتژی، از حامیان جدی بیت کوین، از این ارز دیجیتال پشتیبانی کرد. این شرکت از فروش یک میلیارد دلار از سهام خود به منظور خرید بیت کوین خبر داد. دو روز پیش این مجموعه در حدود 500 میلیون دلار از سهام خود را فروخته و در ازای آن 11 هزار و 900 واحد بیت کوین خریداری کرد. بعد از انتشار این خبر ارزش سهام شرکت رشد 12 درصدی داشت.

پیش از این مایکل سیلور، مدیر عامل شرکت مایکرواستراتژی، از سرمایه گذاری پیوسته مجموعه‌اش روی بیت کوین خبر داده بود. این شرکت در آگاهی مردم درباره بازار ارز دیجیتال و راه اندازی شورای استخراج بیت کوین نقش مهمی داشته و دارد.

آریاک سفر

بازار رمزارزها علی رغم نوسانات گذشته، هر روزه رونق بیشتری گرفته و کاربران زیادی را به خود جذب می‌کند. مطالعات وبسایت کریپتو دات کام برای اولین بار نشان دهنده عبور تعداد کاربران رمزارز از مرز 100 میلیون نفر در جهان است.

از جمله دیگر رمزارزهای مطرح می‌توان به اتریوم اشاره کرد که آن نیز با رشد 17 دلاری نسبت به دیروز در سطح قیمتی 2 هزار و 537 دلاری قرار گرفت. اما نرخ دوج کوین کاهش 0/17 درصدی را نسبت به روز گذشته تجربه کرده و معادل ریالی آن در بازارهای داخلی 76 هزار ریال اعلام شد.

نرم افزار حسابداری
همراه مکانیک-کاماپرس
آیرومارت-کاماپرس
کاراپلاس-کاماپرس
آریاک سفر
ایمالز
آسیاتک
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز