تمام آنچه باید در مورد رنگ و رزین الوان بدانید

یکی از ویژگی‌های فیلم‌های آتش‌بس یک و دو حضور پررنگ یک برند صنعتی در پس‌زمینه تصاویر بود. این دو فیلم که با کارگردانی تهمینه میلانی و بازی محمدرضا گلزار، مهناز افشار، بهرام رادان، میترا حجار و آتیلا پسیانی مورد استقبال مخاطبان قرار گرفت، با حمایت شرکت الوان که تولیدکننده رنگ و رزین است، ساخته شد. بسیاری از تصاویر این دو فیلم در شرکت و کارخانه خوش‌نام و معتبر الوان ضبط شده‌اند.

کاماپرس، در ادامه به هشت ویژگی شرکت الوان که دانستن آنها برای فعالان حوزه صنعت خالی از لطف نیست، اشاره می‌کند؛

1- شرکت الوان در سال 1360 تاسیس شده و به صورت تعاونی و خانوادگی فعالیت می‌کند. شرکت رنگ الوان به عنوان تولیدکننده انواع رنگ‌های ساختمانی در اوایل دهه هفتاد شاهد تغییرات مدیریتی بود و از آن پس به صورت یک تعاونی خانوادگی به مسیر خود ادامه داد. فرهاد خاکی، محمد علیخان‌زاده، رضا علیخان‌زاده، مهدی علیخان‌زاده و مجید علیخان‌زاده از اعضای کلیدی این شرکت هستند.

2- از جمله محصولات تولیدی شرکت تعاونی تولید رنگ رزین الوان شامل صفحه فولادی، صفحه قلع، رنگ روغنی آلکیدی چند منظوره، رنگ اکریلیکی ترموپلاست، رنگ پلاستیکی وینیل استات، رنگ نیم‌ پلاستیک وینیل استات، پیگمان آلی، رنگ استخری مصالح ساختمانی، رنگ ترافیکی پوشش راهنمایی و رانندگی، ضد زنگ آلکیدی، عایق صنعتی مایع، روغن جلا، تینر، لاک اکریلیکی، خمیر رنگ بدون رزین، آستری، دستگاه دیسپنسر ماشین‌آلان فرآیندهای شیمیایی، لاک آلکیدی، و رنگ اکریلیک سیلیکون است.

3- شرکت رنگ الوان در طول حدود 40 سال فعالیت خود گواهینامه‌ها، جوایز و افتخارات  زیادی کسب کرده است که از آن میان می‌توان به تندیس صنعت و معدن استان تهران برای سه سال پیاپی، تندیس تعاونی برتر ملی، تندیس تعاونی برتر استانی، گواهینامه‌های گوست روسیه، امنیت کیفیت صادرات، پایش مشتریان و مدیریت کیفیت اشاره کرد. این شرکت برای چند سال پیاپی به عنوان برند محبوب صنعت رنگ نیز انتخاب شده است.

آریاک سفر

4- رضا علیخانزاده، مدیرعامل شرکت رنگ و رزین الوان اعتقاد دارد برای بهبود عملکرد تعاونی وجود افراد فداکار و خلاق، مسئولیت‌پذیری و حضور نیروهای اجرایی در تعاونی و هیأت مدیره می‌تواند عملکرد شرکت را بهبود ببخشد.

5- شرکت الوان بیش از 20 سال است که در بازارهای صادراتی حضور دارد. در حال حاضر برخی کشورهای حوزه سی.آی.اس و برخی کشورهای عربی مقصد محصولات الوان هستند. این شرکت که عنوان صادرکننده نمونه ملی سال 97 را کسب کرده است رنگ‌های حفاطتی، رنگ‌های ساختمانی و محصولات مهندسی را به کشورهای قزاقستان، ترکمنستان، تاجیکستان، ارمنستان، قرقیزستان، مالزی و عراق صادر می‌کند.

6- الوان در دوره‌های مختلف نمایشگاه صنعت ساختمان که در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌شود، حضور داشته است. علاوه بر این، با توجه به کاربرد محصولات این شرکت در تاسیسات بزرگ صنعتی، الوان در نمایشگاه‌های تخصصی دیگر مانند نمایشگاه نفت، گاز و پتروشیمی نیز شرکت می‌کند.

7- در بازار رنگ ایران، جذاب‌ترین و پرفروش‌ترین محصول برند الوان، رنگ اپوکسی است.

مرتبط با : الوان
نرم افزار حسابداری
همراه مکانیک-کاماپرس
کاراپلاس-کاماپرس
آیرومارت-کاماپرس
آریاک سفر
آسیاتک
ایمالز
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز