تغییرات باورنکردنی لیورپول برای کنسرت تیلور سوئیفت !

ژیوار

تیلور سوئیفت در ادامه تور جهانی‌اش به بریتانیا می‌آید و ورزشگاه لیورپول قرار است به مدت یک هفته به زمین بازی تیلور سوئیفت و طرفدارانش تبدیل شود. تأثیر او بر این منطقه پیشاپیش قابل مشاهده بوده ‌و توجه خبرنگاران بسیاری را به سوی خود کشانده است.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، تلگرام و توییتر کاماپرس را دنبال کنید.

به گزارش کاماپرس، به نقل از ام اس ان، در این مدت بیش از ۱۵۰ هزار بلیط برای سه اجرای او در ماه آینده فروخته شده و انتظار می‌رود هزاران بازدید کننده دیگر فقط برای تجربه یک شب با تم تیلور سوئیفت، وارد شهر شوند.

بیشتر بخوانید:

طبق شنیده‌ها در این مدت، یعنی از ۸ تا ۱۶ ژوئن ۱۱ قطعه هنری مربوط به آلبوم‌های او در سراسر شهر نصب خواهند شد تا مردم برای صفحه‌های اینستاگرام خود عکاسی کنند.

دریان سفر امید

از جمله این آثار می‌توان به یک پیانو خزه پوش و تخت طلایی تزئین شده با مار و جمجمه اشاره کرد.

از سوی دیگر حتی دانشگاه لیورپول وارد عمل شده و تحقیقات خود در زمینه موفقیت‌های این هنرمند را در قالب سخنرانی‌های رایگان ارائه می‌کند که ۶۰۰ جایگاه آن نیز بلافاصله اشغال شد.

مدیر فرهنگ لیورپول در واکنش به این تغییرات گفت: «ایده ما این است که تمام شهر را به یک تجربه بزرگ و‌ تکرارنشدنی تبدیل کنیم. ما قبلا این موضوع را در یوروویژن شاهد بودیم و تصمیم گرفتیم دوباره آن را با تیلور سوئیفت نیز تکرار کنیم.

هر بلیط معمولی این کنسرت حدود ۳ هزار و ۶۰۰ پوند است و نشستن بر روی یک صندلی وی آی پی ممکن تا ۴ هزار و ۷۰۰ پوند برای طرفداران آب بخورد.

اگرچه طبق تحقیقات این هنرمند ۳۴ ساله، یک میلیارد پوند به اقتصاد بریتانیا رونق خواهد بخشید، چرا که طرفداران در مدت اقامت خود به طور میانگین ۸۴۸ پوند برای رستوران، هتل، لباس و کالاهایی با تم تیلور سوئیفت هزینه خواهند پرداخت.

انتهای پیام

نهال گشت
تهران آهن
آژانس هرمس 724
روکش مارال
سبیت
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز