تصمیم شوکه‌ کننده فیفا در آستانه جام جهانی ۲۰۲۲

لست سکند

فیفا در جام جهانی 2022 به دوربین‌های تلویزیونی اجازه خواهد داد تا از داخل رختکن تیم‌ها گزارش تهیه کنند. این تصمیم فیفا برای اولین بار در تاریخ بازی‌های جام جهانی عملی خواهد شد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ ورزشی، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، به نقل از ایسنا، رسانه فرانسوی آر ام سی اعلام کرده که تصمیم جدید فیفا درباره تهیه گزارش‌های تلویزیونی از رختکن تیم‌های مختلف باعث نمایش وضعیت تیم‌ها خواهد شد و این موضوع جذابیت بیشتری به بازی‌ها خواهد داد. البته این شیوه قبلا برای مسابقات دیگر به کار گرفته شده، ولی برای جام جهانی اولین بار اتفاق می‌افتاد. شیوه تهیه گزارش از رختکن نخستین بار در رقابت‌های هاکی به کار گرفته شد. نکته جالب توجه درباره گزارش‌های رختکن هاکی این بود که دوربین‌های تلویزیونی صحبت مربیان در رختکن را به صورت زنده پخش می‌کردند.

اخبار مرتبط را بخوانید:

راز آسمان پایتخت

این نوع گزارش دهی بازتاب خوبی داشت و باعث شد فیفا این شیوه را برای جام جهانی 2022 اجرا کند. فیفا در این دوره جام جهانی تمهیدات ویژه‌ای دارد و به نظر برای کامل‌تر بودن این دوره تلاش‌های زیادی کرده است.

نکاتی درباره برگزاری جام جهانی در قطر

بیست و دومین دوره جام جهانی فوتبال از سی‌ام آبان تا بیست و هفتم آذر سال جاری در کشور قطر برگزار خواهد شد. تیم‌های ملی کشورهای مختلف بعد از گذراندن دوره‌های مختلف انتخابی برای جام جهانی و پیروزی در بازی‌ها، در بازی‌های این دوره حضور خواهند داشت. تمام بازی‌های این دوره از جام جهانی در پنج ورزشگاه برگزار خواهد شد. از آنجایی که آب و هوای قطر گرم و خشک است، سیستم‌های ویژه‌ای برای آسایش تماشاگران و بازیکنان در نظر گرفته شده است. ورزشگاه‌ها به گونه‌ای طراحی شده که حداکثر امکانات رفاهی و تجهیزات را برای بازیکنان و تماشاگران دارند.

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز