تسهیلات اعطایی بانک سینا به مشاغل حوزۀ میراث فرهنگی

بانک سینا در راستای کمک به مشاغل آسیب‌دیده از کرونا و به دنبال تاکید بانک مرکزی، به کسب وکارهای حوزۀ گردشگری که دارای مجوز وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی هستند، تسهیلات ارائه می‌کند.

به گزارش کاماپرس، در این طرح از کسب‌وکارهای هتلداری، مهمان‌پذیرها، اقامتگاه‌های بوم‌گردی، مجتمع‌های سلامت تندرستی و آب‌درمانی، واحدهای پذیرایی بین‌راهی، تاسیسات اقامتی و پذیرایی در مجتمع‌های خدماتی و رفاهی و فرودگاه‌ها و پایانه‌های مسافربری، منطقه‌های نمونه گردشگری، دفتر خدمات مسافرتی و جهانگردی حمایت می‌شود.

درخصوص این دسته از وام‌های حمایتی، تسویه سررسید بازپرداخت اقساط تسهیلات دریافت‌شده دربازۀ زمانی مهرماه تا اسفندماه 1399، به انتهای دوره منتقل می‌شود. درضمن چک‌برگشتی متقاضیان و ضامن‌ها در تسهیلات کسب‌وکارهای آسیب‌دیدۀ کرونا، از تاریخ 1اسفندماه 1398 تا پایان زمان اجرای این طرح، از محدودیت‌های متعارف بانکی مستثنی می‌شود.

آریاک سفر

پیش از این بانک سینا در راستای سیاست‌های مبارزه با ویروس کرونا، مبلغ 50 میلیارد ریال کمک نقدی برای مددجویان کمیته امداد هفت استان ارائه کرد. این تسهیلات به منظور خرید وسایل موردنیاز بهداشتی و معیشتی برای پیشگیری از این ویروس پرداخت شد. هم‌چنین به منظور اجرای تصمیمات درخصوص پیشگیری از ابتلا به بیماری کرونا امکان استفاده از اینترنت بانک و موبایل بانک برای کاربران این مجموعه فراهم شد.

برای دسترسی سریعتر به اخبار مهم روز، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

مرتبط با : بانک سینا
نرم افزار حسابداری
آیرومارت-کاماپرس
آسیاتک
کاراپلاس-کاماپرس
آریاک سفر
ایمالز
همراه مکانیک-کاماپرس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز