تداوم کاهش شاخص کل بورس در روز جاری

ژیوار

شاخص کل بورس در روز جاری نسبت به سه روز قبل هزار و 895 واحد دیگر کاهش پیدا کرد و در محدوده 1 میلیون و 317 هزار و 894 واحدی قرار گرفت. شاخص کل هم وزن نیز امروز در مقایسه با چهارشنبه گذشته 698 واحد کم شد و به مرز 379 هزار و 571 واحدی رسید.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار بورس، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، ارزش معاملات خرد بازار سهام در روز جاری نسبت به سه روز پیش 7 درصد کم شد و به مرز هزار و 939 میلیارد تومانی رسید. امروز نمادهای «فملی»، «فولاد» و «خودرو» بیشترین اثر منفی را روی شاخص کل بورس داشتند. ارزش خالص تغییر مالکیت حقوقی به حقیقی بازار در روز جاری باز هم منفی بود و 235 میلیارد تومان پول حقیقی از این بخش بیرون رفت. بیشترین میزان خروج پول حقیقی به سهام «بپاس»، شرکت بیمه پاسارگاد، مربوط می‌شد. بعد از آن نمادهای «شپنا» و «آسیاتک» بیشترین میزان خروج پول حقیقی را تجربه کردند.

اخبار مرتبط را بخوانید:

دریان سفر امید

برخی از تحلیلگران تکنیکی بازار سرمایه معتقدند که شاخص به کف کانال حرکتی خود رسیده و حال زمان رشد آن فرا رسیده است. هم اکنون موضوع بحران سیاست‌های داخلی بر ریسک‌های بازار افزوده و همین مسئله تداوم خروج سرمایه را رقم زده است. در صورتی که وضعیت همین گونه ادامه پیدا کند و باز هم شاخص کل افت داشته باشد، شرایط بازار بورس وخیم‌تر از قبل خواهد شد.

اطلاعات عمومی

درباره سهم غگرجی بیشتر بدانید

شرکت بیسکویت گرجی با سهم غگرجی در بازار دوم بورس حضور دارد. در حال حاضر ارزش بازار این سهم به 532 میلیارد و 875 میلیون تومان می‌رسد. شرکت‌های پاکنام تولید گستر، سهامی خاص، چهار شخص حقیقی، صندوق سرمایه گذاری اختصاصی بازارگردانی اکسیر سودا و صندوق سرمایه گذاری سهامی اهرمی کاریزما بیشتر سهم غگرجی را در اختیار دارند.

انتهای پیام

مرتبط با : سازمان بورس
نهال گشت
روکش مارال
تهران آهن
سبیت
آژانس هرمس 724
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز